Τι να φάω πριν την προπόνηση; Και τι να φάω μετά την άσκηση;

28/09/2016

Εσύ ξέρεις τι πρέπει να φας μετά την άσκηση για να έχεις καλύτερη απόδοση;

Οι άνθρωποι που τρώνε υγιεινά, ισορροπημένα γεύματα τείνουν να ασκούνται περισσότερο. «Αν είσαι νηστική/ος, θα είσαι πολύ κουρασμένη/ος για να δώσεις το 100% σου στις προπονήσεις σου, θα έχεις πιο αργή διαδικασία μυϊκής ανάκαμψης και επιπλέον θα είσαι πιο επιρρεπής σε τραυματισμούς, αφού με τη στέρηση φαγητού το μυαλό σου δε θα είναι τόσο καθαρό ούτε θα είσαι σε εγρήγορση».

 

 

 

Τι να φάω πριν την προπόνηση;
Αν κάνεις μια μέτρια προς δυνατή προπόνηση για μία ώρα κάθε μέρα, το ιδανικό σου γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει:
  • Περίπου 65% θρεπτικά λαχανικά, πλούσια σε φυτικές ίνες.

  • Πρωτεΐνη κατά 25%, ιδανικά από άπαχες πηγές όπως στήθος κοτόπουλου και ψάρι.

  • Υγιεινά λιπαρά κατά 10% από πηγές όπως ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο και αβοκάντο.

Τι να φάω μετά την άσκηση;

Kαι μετά την προπόνηση, κάνε αυτό:

  • Πρόσθεσε λίγους υδατάνθρακες μετά την προπόνηση για να βοηθήσεις την ανάκαμψη του οργανισμού και να αναπληρώσεις την ενέργειά σου.

  • Δοκίμασε ψωμί ολικής αλέσεως και ζυμαρικά, καστανό ρύζι, όσπρια ή σπιτικά ποπκόρν στον αέρα, αν λαχταράς κάτι νόστιμο!

Πίσω

 

 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload