Το πρόγραμμα άσκησης που γίνεται πάντα και παντού!

28/09/2016

Για αυτό το πρόγραμμα δε χρειάζεσαι
εξοπλισμό παρά μόνο το σώμα σου. Συνδυάζει
μυική ενδυνάμωση και αεροβική για να καις
λίπος και να σμιλεύεις τους μυς. Μπορείς να το
κάνεις όπου κι αν βρίσκεσαι!

 

Όταν έχεις μόνο μισή ώρα για να γυμναστείς, συνήθως πρέπει να επιλέξεις μεταξύ αεροβικής ή μυϊκής ενδυνάμωσης. Εάν όμως θυσιάσεις την πρώτη, δε θα κάψεις πολλές θερμίδες. Αν, πάλι, παραλείψεις τη δεύτερη, δε θα τονώσεις τους μυς. Αυτό το συνδυαστικό πλάνο επιλύει το πρόβλημα.

Θα κάνεις εναλλαγές ανάμεσα σε τρέξιμο και ασκήσεις ενδυνάμωσης που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος ως αντίσταση. Επειδή δε χρειάζεται να σταματάς για να πιάσεις βαράκια, μπορείς να μεταβαίνεις γρήγορα από τη μια άσκηση στην άλλη, οπότε η καύση θερμίδων θα είναι υψηλή, ακόμη κι όταν θα εκτελείς ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Το πρόγραμμα αυτό πραγματικά εκμεταλλεύεται κάθε λεπτό, δίνοντάς σου τα οφέλη δύο τρόπων άσκησης σε έναν.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πίσω

Tags:

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload