Fitness Στόχοι | 5 τρόποι για να μετρήσετε την πρόοδο σας.

04/11/2016

Είναι αρκετά σύνηθες το φαινόμενο όπου άτομα ζορίζονται να αναγνωρίσουν την πρόοδο που έχουν επιτεύξει στην περιπέτεια τους για ένα καλύτερο σώμα και πιο προχωρημένο επίπεδο fitness.

 

Είναι πάρα πολυ σημαντικό να σταματήσετε να είστε σκληροί με τον εαυτό σας και να αναγνωρίσεται ότι οι ζυγαριές δεν είναι ο μόνος τρόπος μέτρησης της γενικής προόδου σας!

 

#1 Σωματικές μετρήσεις

Αυτός ειναι ίσως ένας απο τους καλύτερους τρόπους για να παρακολουθήσετε την προόδο σας καθώς οι σωματικές μετρήσεις θα αλλάξουν ακόμα και αν τα νούμερα στις ζυγαριές μείνουν ίδια.

  • Αφιερώστε χρόνο εβδομαδιαία προκειμένου να κάνετε τις μετρήσεις σας και να τις καταγράψετε σε ένα ημερολόγιο ή πρόγραμμα έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε ενεργά τις βελτιώσεις που κάνετε.

  • Δεν χρειάζεται να μετρήσετε την κάθε σπιθαμή του σώματος σας, επικεντρωθείτε σε μερικές περιοχές κλειδιά που θέλετε να βελτιώσετε, όπως παραδείγματος χάρη η περιοχή της μέσης και οπουδήποτε αλλού θέλετε να εστιάσετε, οπως τα δικέφαλα και οι μηροί.

#2 Φωτογραφίες προόδου.

Όταν βλέπουμε τον εαυτό μας επανειλημμένα και επι καθημερινής βάσεως, μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να δούμε τις λεπτομέρειες όσον αφορά την σωματική πρόοδο μας.

  • Πάρτε εβδομαδιαίες ή ακόμα και μηνιαίες φωτογραφίες για να σας βοηθήσει να είστε υπεύθυνες και για να έχετε κάτι στέρεο το οποίο θα λειτουργήσει ως μέτρο σύγκρισης για να δείτε που είσαστε τώρα συγκριτικά με μερικούς μήνες πίσω.

  • Αρκετοί άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι όταν κοιτάνε τις παλιές φωτογραφίες τους και δεν μπορούν να αναγνωρίσουν καμία διαφορά επειδή βλέπουν το σώμα τους αρκέτα κάθε μέρα.

  • Γενικά οι φωτογραφίες πρόοδου είναι επίσης ένας φανταστικός τρόπος για να αξιολογήσετε αν χρείαζονται πιθανές αλλαγές στην διατροφή ή την εκγύμναση σας.

 

#3 Οι ζυγαριές.

Η ζυγαριά σε γενικές γραμμές είναι ένα χρήσιμο εργαλείο μέσα στις πολλές άλλες μετρήσεις  που μπορούν να αξιοποιηθούν για να μετρηθεί η σωματική πρόοδος. Είναι σημαντικό να μην εστιάζετε πολύ σε αυτήν καθώς το βάρος μπορεί να επηρεαστεί απο πολλούς άλλους παράγωντες πέρα απο την αύξηση/μείωση λίπους.

  • Οι ορμόνες και τα επίπεδα κατακράσης νερού παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο απεικονιζόμενο βάρος στην ζυγαριά καθημερινά. Χάνουμε νερό στον ύπνο μας, άρα όταν δεν έχουμε επαρκή ύπνο το βράδυ μπορεί να επηρεαστούν τα ψηφία στην ζυγαριά.

  • Αν καταναλώσατε περισσότερους υδατάνθρακες μια μέρα πριν την ζύγιση, θα κρατήσετε περισσότερα νέρα και ως αποτέλεσμα θα ζυγίζετε πιο πολύ.

  • Μπορούμε να τοποθετήσουμε περισσότερη έμφαση στις ζυγαριές ως αντικατοπτρισμό της προόδου μας και όταν μεταβάλετε σε μια κατεύθυνση που δεν μας είναι αρεστή αυτό μπορεί να αποβεί αποκαρδιωτικό. Για αυτό τον λόγο είναι κρίσιμο το να καταλάβουμε ότι μπορεί να έχουμε προοδεύσει ακόμα και αν αυτό δεν φαίνεται στα νούμερα της ζυγαριάς. Ωστόσο, οι ζυγαριές είναι πολύ χρήσιμες για να παρακολουθήσουμε τα μοτίβα αυξομείωσεων του βάρους που μπορεί να έχουμε.

#4 Πρόοδος στο επίπεδο του fitness.

Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε αναγωρίζοντας μόνο την πρόοδο που έχει υποστεί η σωματική διάπλαση μας, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να λαμβάνουμε υπόψιν τα άλματα και τα όρια τα οποία ξεπερνάμε απο άποψη δύναμης και της συνολικής φυσικής κατάστασης.

  • Παίρνοντας χρόνο να αναγνωρίσουμε αυτές τις βελτιώσεις, ειδικά όταν είμαστε εκτός σεζόν, θα ανακαλύψετε πως είναι αρκετά πιο εύκολο να παραμείνετε υποκινούμενοι και σταθεροί στο πρόγραμμα προπόνησης και διατροφής όλο το χρόνο. Βεβαιωθείτε ότι σημειώνετε όλα τα κιλά στις διάφορες ασκήσεις και αναγνωρίστε όταν κάνετε προσωπικά ρεκόρ, όπως επίσης να παρατηρείται οποιαδήποτε βελτίωση σε καρδιοαγγιακές ασκήσεις κάνετε.

  • Είστε σε πιο δύσκολο επίπεδο στο ελλειπτικόή μπορείτε να ολοκληρώσετε 3 μίλια τρέχοντας πιο γρήγορα συγκριτικά με αρκετούς μήνες πριν.

Όλα αυτά είναι υποτιμημένα σημάδια προόδου.

 

#5 Πως εφαρμόζουν τα ρούχα πάνως σας;

Αυτό είναι μια εύκολη ένδειξη προόδου που δεν απαιτεί χρόνο ούτε προσπάθεια για να την παρακολουθήσετε ενώ παράλληλα επισημαίνει το πόσο μακριά έχετε φτάσει. Αν πέσετε ένα νούμερο σε ρούχα, ότι και να λενε οι ζυγαριές είναι μια ένδειξη βελτίωσης, θεωρώντας πάντα ότι ο στόχος σας είναι ανάλογος με καύση λίπους.

Οι μυς καταναλώνουν λιγότερο χώρο στο σώμα σας απο το λίπος, οπότε οι πιθανότητες είναι, οτι ακόμα και αν οι ζυγαριές δεν εχουν μεταβληθεί κατα μεγάλο ποσοστό ότι λογικά έχετε κάψει λίπος!

Συνοπτικά:

  • Βεβαιωθείτε στο να πάρετε τον χρόνο σας και να εκτιμήσετε την πρόοδο που κάνετε, ακόμα και αν δεν είναι μόνο απο πλευράς σωματικής διάπλασης.

  • Βελτιώσεις στην δύναμη και στην σωματική διάπλαση είναι σημαντικές και θα πρέπει να αναγνωρίζονται επίσης!

 

•Σημειώστε την πρόοδο που κάνετε έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο για εσας να δείτε την απόσταση που έχετε διανύσει στο συνολικό επίπεδο fitness σας. Καθώς είναι δύσκολο να αναγνωριστεί η πρόοδος όταν βλέπετε τον εαυτό σας κάθε μέρα.

 

Πηγή: www.myprotein.gr

 

Tags:

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019