Συμβουλές για να βελτιώσετε την ανάκαμψη του οργανισμού σας.

12/11/2016

Οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζουν τα οφέλη της αποκατάστασης και της ξεκούρασης. 

 

Το παρακάτω άρθρο σας παρουσιάζει ορισμένα tips που θα σας χρησιμεύσουν να πετύχετε τους στόχους σας πιο αποτελεσματικά:

Ύπνος

Οι ανάγκες του ύπνου διαφέρουν από άτομο σε άτομο, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι θα επωφεληθούν από τον ύπνο και θα νιώσουν ανανεωμένοι είτε κάποιοι κοιμηθούν 7 ώρες είτε κάποιοι 10 ώρες. Ο ύπνος είναι ο χρόνος ανάκαμψης του σώματος σας. Κατά τη διάρκεια του ύπνου συμβαίνουν διάφορα εκπληκτικά πράγματα:

 

 

 

 

  • Πέφτει η πίεση του αίματος.

  • Η αναπνοή γίνεται πιο αργή.

  • Οι μύες χαλαρώνουν.

  • Η παροχή του αίματος στους μύες αυξάνεται επιτρέποντας την ανάπτυξη και ανακατασκευή των ιστών.

  • Αποκαθίσταται η ενέργεια σας.

  • Ορμόνες όπως η αυξητική και η τεστοστερόνη αυξάνονται. Και οι δυο είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των μυών.

Ενυδάτωση 

Η κατανάλωση υγρών έχει χιλιάδες θετικά οφέλη για την υγεία και ιδιαίτερα το πόσιμο νερό. Η κατανάλωση άφθονου πόσιμου νερού σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή δίνει τη δυνατότητα στο σώμα σας να έχει όλα τα αναλώσιμα που χρειάζεται για να «τρέξει» σε μέγιστη απόδοση. Αυτό σημαίνει βελτιωμένος μεταβολισμός, αυξημένη απώλεια λίπους και αύξηση της μυϊκής μάζας. Το νερό επίσης παίζει σημαντικό ρόλο και κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αν κάποια ημέρα στο γυμναστήριο δεν νιώσατε και δεν αποδώσατε καλά, αναρωτηθείτε πόσο νερό είχατε καταναλώσει εκείνη την ημέρα.

 

 

Διατροφή

Στη διατροφή όπως και στον ύπνο από άτομο σε άτομο τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μια καλή αρχή είναι να ακολουθήσετε τη διατροφή που προτείνει η CrossFit. Συγκεκριμένα καταναλώστε αρκετά λαχανικά, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς, σπόρους, λίγο άμυλο και καθόλου ζάχαρη. Γενικότερα καλό είναι τα τρόφιμα τα οποία αγοράζεται να είναι ευπαθή γιατί τρόφιμα με μεγάλη διάρκεια ζωής είναι ύποπτα. Αν η προπόνηση σας είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια και ένταση τότε μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας περισσότερα αμυλούχα  προϊόντα όπως το καστανό ρύζι και η γλυκοπατάτα.

 

 

 

Ακολουθώντας αυτές τις απλές οδηγίες, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την ικανότητα του σώματός σας να ανακτήσει την χαμένη ενέργεια και έτσι θα αξίζει και τον κόπο να κάνετε και περισσότερες συνεδρίες στο γυμναστήριο.

Πηγή: http://www.theboxnews.gr

Tags:

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload