Έξι πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά την προπόνηση.

15/11/2016

Μετά το γυμναστήριο το μόνο που νιώθω, ότι ζητάει ο οργανισμός μου είναι ένα καλό γεύμα, έναν καναπέ για να χαλαρώσω και λίγο ζάπινγκ στην τηλεόραση.

Ωστόσο, το να καταναλώσω για παράδειγμα ένα γεύμα γεμάτο λιπαρά και πλούσιο σε «κακές» θερμίδες δεν είναι ούτε τόσο υγιεινό ούτε και πολύ αποτελεσματικό για τη σιλουέτα μου.

Κι ενώ λοιπόν κι εγώ πιστεύω – λανθασμένα – ότι το μόνο που χρειάζεται για να παραμείνω fit είναι να ιδρώσω και να τρέξω στο διάδρομο όσο περισσότερα χιλιόμετρα αντέξω, δεν πρόκειται να πετύχω ποτέ το στόχο μου, αν δεν μείνω μακριά από συνήθειες που είναι καταστροφικές μετά την προπόνηση.

 

Ποια είναι τα λάθη αυτά;

  • Η κατανάλωση ροφημάτων με υψηλή περιεκτικότητα ζάχαρης, όταν απλά θέλεις να αναπληρώσεις τη χαμένη σου ενέργεια. Όμως, η ζάχαρη δεν ενυδατώνει τον οργανισμό. Το κατάλληλο ρόφημα είναι μόνο το νερό.

  • Αν και το σώμα σου είναι καταπονημένο μετά από τη σωματική άσκηση και η εξάντληση σε ωθεί στο κρεβάτι, προσπάθησε να μείνεις μακριά από αυτό. Διότι ο ύπνος δεν επιτρέπει στο σώμα σου να χαλαρώσει, το ίδιο συμβαίνει και ως προς τους μυς.

  • Το στρέτσινγκ είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της γυμναστικής που σχεδόν πάντα παρακάμπτεται από τους αθλούμενους, αλλά αν το βάλεις ξανά σε πρόγραμμα θα δεις τη διαφορά και δεν θα πονάς πια!

  • Ξέρω ότι θέλεις να απομακρύνεις τον ιδρώτα από το πρόσωπο σου, όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά το να σκουπίζεσαι με μια πετσέτα που φέρει τόσα μικρόβια από το υπόλοιπο σώμα και τα μηχανήματα, δεν είναι η ιδανικότερη επιλογή.

  • Ενα ακόμα λάθος στο οποίο πέφτουμε συχνά είναι, ότι θέλουμε να ξαποστάσουμε για μικρό χρονικό διάστημα, να πάρουμε μια ανάσα, όμως το να παραμείνεις με ιδρωμένα ρούχα εκτός του ότι μπορεί να προκαλέσει κρυολόγημα, σε φορτώνει με μικρόβια.

  • Αποφεύγεις το σνακ; Δυστυχώς δεν βοηθάς τους μυς να επανέλθουν μετά την προπόνηση. Κατανάλωσε ένα συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών, όπως λίγους ξηρούς καρπούς.

Πηγή: http://www.bovary.gr

Tags:

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload