Με αυτά τα κριτήρια θα επιλέξεις το είδος προπόνησης που σου ταιριάζει.

17/12/2016

Αν και υπάρχουν πολλά είδη άσκησης, αερόβια, αναερόβια, ασκήσεις με βάρη, δεν ταιριάζουν όλα στον χαρακτήρα σου, στη σωματική σου κατάσταση ή στα αποτελέσματα που θέλεις να έχεις για το σώμα σου.

 

Δες λοιπόν με ποια κριτήρια θα επιλέξεις το κατάλληλο είδος για εσένα, έτσι ώστε να φτάσεις πιο γρήγορα στο στόχο σου.

.

 Πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη τους τραυματισμούς του παρελθόντος ή τους πόνους που αντιμετωπίζεις. Για παράδειγμα αν έχεις πρόβλημα με τα γόνατα ή τη μέση, είναι προτιμότερο να ασχοληθείς με μία πιο ήπια μορφή άσκησης όπως η yoga, αντί να ασχοληθείς με το τρέξιμο ή την ποδηλασία.

.

Να είσαι ρεαλιστής σχετικά με τους στόχους σου. Θέλεις να χάσεις γρήγορα κιλά, να δυναμώσει το σώμα ή απλά να βελτιώσεις την καρδιακή σου κατάσταση;

.

Ψάξε όλα τα είδη πριν καταλήξεις. Μπορεί τα μαθήματα της zumba να σου δίνουν το κίνητρο που χρειάζεσαι, ενώ αντιθέτως για κάποιους άλλους το kickboxing να είναι το είδος άθλησης που τους κρατά σε εγρήγορση.

.

Βρες κάτι που σε διασκεδάζει. Εάν κοιτάς το ρολόι από τα 5 πρώτα λεπτά, το σίγουρο είναι πως δεν θα παραμείνεις για πολύ στο συγκεκριμένο είδος άθλησης και θα τα παρατήσεις γρήγορα.

.

Πηγή: http://www.freddonews.gr

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload