Εκτόνωσε το σώμα σου στο …πνεύμα των Χριτουγέννων.

22/12/2016

Το …πνεύμα των Χριστουγέννων δεν χρειάζεται ένταση, αλλά ηρεμία! Αλλά και το σώμα μας χρειάζεται ηρεμία και χαλάρωση ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει με επιτυχία στη προπόνηση. Μια χαλάρωση της προπόνησης και οι διακοπή των αργιών είναι ότι πρέπει ώστε να ξεκουραστούν μυαλό και κορμί.

 

Αυτές οι μέρες αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να οργανώσουμε τις νέες μας δράσεις και προπονήσεις για το νέο έτος. Αυτές τις μέρες, άλλαξε παραστάσεις και αν θέλεις να εκτονώνεσαι μέσω της προπόνησης, μη το πιέζεις.

.

Κάνε χαλαρό τρέξιμο ή ποδήλατο, ξέφυγε από τους «τέσσερις τοίχους» του γυμναστηρίου. Προπονήσου σε χαμηλή ένταση, σε ρυθμό βόλτας κάποιες από τις μέρες ανάμεσα στις γιορτές. Ίσα για να «ξεφουσκώσεις» από τα φαγητά και ποτά των εορταστικών συναντήσεων, αλλά χωρίς να το πιέζεις. Δεν αξίζει! Καλύτερα να μαζέψεις δυνάμεις και να αφοσιωθείς στον στόχο σου από τη νέα χρόνια που έρχεται σε μερικές μέρες!

.

Κάνε ένα fit back της περασμένης χρόνια και μέτρησε πόσο ικανοποιημένος είσαι από το πρόγραμμα και τον στόχο των προπονήσεων σου. Μέτρησε αν θέλεις να μοιράζεις την προπονητική σου εβδομάδα στο γυμναστήριο μόνο ή και σε άλλες δράσεις εκτός, όπως το ποδήλατο ή κάποια ομαδικά αθλήματα.

.

Σκέψου αν ήθελες να ασχοληθείς με κάποιο άθλημα και δεν το έκανες, λόγω χρόνου ή άλλων καταστάσεων. Αν θέλεις να δοκιμάσεις και κάτι άλλο, τότε φρόντισε να το συνδυάσεις από το νέο έτος μέσα στη προπονητική σου εβδομάδα.

.

Πολλούς τους πιάνει το άγχος ότι τις μέρες των γιορτών θα βάλουν κιλά που δεν θα χάσουν στη συνέχεια! Ωστόσο δεν είναι έτσι. Οι περισσότεροι αθλητές του fitness αυτή τη περίοδο κάνουν συντήρηση και βάζουν ηθελημένα κιλά ώστε να μπούνε δυνατά στη προπόνηση από το νέο έτος.

.

Η άσκηση είναι για να εκτονώνει και να μας διατηρεί υγιείς, όχι να μας αγχώνει. Άλλωστε δεν είμαστε επαγγελματίες αθλητές για να μας διακατέχει το άγχος του πρωταθλήματος.

Απόλαυσε τις γιορτές, πέρνα καλά με την παρέα, κάνε μια απλή συντήρηση χωρίς να σε πιέζει και αποφάσισε πως θέλεις το νέο προπονητικό χρόνο!

.

Πηγή: www.activeman.gr

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload