Το μυστικό για όγκο είναι η πρωτεΐνη πριν τον ύπνο.

05/01/2017

Μέχρι στιγμής γνώριζες πως η πρωτεΐνη μετά την προπόνηση, ενισχύει τη μυική μάζα.

 

Μία νέα έρευνα όμως δείχνει πως το μυστικό για μεγαλύτερο μυικό όγκο είναι η κατανάλωση πρωτεΐνης πριν τον βραδινό ύπνο, αφού έτσι ενισχύεται η μυική πρωτεϊνοσύνθεση κατά τη διάρκεια του ύπνου έως και 22%.

.

Στην έρευνα συμμετείχαν 44 αθλητές που σήκωναν βάρη 3 φορές την εβδομάδα. Μετά από 12 εβδομάδες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι κατανάλωναν 27 γραμμάρια πρωτείνης πριν τον ύπνο, είχαν σημαντικότερη ανάπτυξη στον μυικό όγκο, αλλά και στη μυική δύναμη.

.

Όσοι λοιπόν ασχολείστε με βάρη και θέλετε να δείτε μεγαλύτερη διαφορά στο σώμα σας, μπορείτε να καταναλώσετε ένα πρωτεινικό ρόφημα, γιαούρτι και γάλα πριν πέσετε για ύπνο.

.

Πηγή: www.ifitnessbook.com

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload