5 Λαχανικά με πρωτεΐνες που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου!

05/01/2017

Η λήψη της σωστής ποσότητας πρωτεϊνών αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην προσπάθεια σου να φτιάξεις το σώμα που πάντα ονειρευόσουν. Εκτός, όμως, από το κρέας και τους ξηρούς καρπούς, μπορείς να βρεις άφθονες πρωτεΐνες και μέσα σε κάποια λαχανικά.

 

Τα λαχανικά, εκτός από τις πρωτεΐνες, έχουν και ένα πλήθος θρεπτικών συστατικών, τα οποία δε μπορείς να βρεις σε άλλα φαγητά στις ίδιες ποσότητες. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση αυτών των πρωτεϊνών βοηθάει στη μείωση της πίεσης, ενώ παράλληλα μειώνει την κοιλιά και την χοληστερίνη.

.

Λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνες

 

1. Κοκκινωπή πατάτα

Η κοκκινωπή πατάτα Μπέρμπανκ συγκεντρώνει τα υψηλότερα ποσοστά πρωτεϊνών, μιας και περιέχει 7,86 γραμμάρια ανά κούπα. Παράλληλα, παρέχει στο σώμα σου υδατάνθρακες που βοηθάνε τους μυς σου να αναρρώσουν μετά από έντονη γυμναστική. Μια νόστιμη και ιδιαίτερη πρόταση για να τις εντάξεις στην διατροφή σου είναι να ψήσεις τις πατάτες, και μετά να τις κόψεις στη μέση και να προσθέσεις τυρί, λίγο γιαούρτι, αλάτι και πιπέρι.

 

2. Μπρόκολο

Το μπρόκολο περιέχει 5,7 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κούπα. Γι’ αυτό το λόγο αποτελεί το τέλειο συνοδευτικό για το πιάτο σου. Το μπρόκολο, αν καταναλώνεται μερικές μέρες μέσα στην εβδομάδα, μειώνει και την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου στον προστάτη, τους πνεύμονες, το δέρμα αλλά και το στήθος.

 

3. Πράσινο γογγύλι

Τα πράσινα γογγύλια περιέχουν περισσότερο ασβέστιο ακόμη και από τις λαχανίδες. Επίσης, είναι πλούσια σε φολικό οξύ, το οποίο βοηθάει στην παραγωγή της σεροτονίνης. Μέσα σε όλα αυτά, λοιπόν, προσφέρει επίσης μια μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών (5,49 γραμμάρια ανά κούπα). Μπορείς να τα προσθέσεις μέσα στη σαλάτα σου, ή να τα σοτάρεις με λίγο ελαιόλαδο, σκόρδο και μπαχαρικά και να σερβίρεις ως συνοδευτικό.

 

4. Σπαράγγι

Το σπαράγγι είναι ένα λαχανικό που περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών (μία μόνο κούπα περιέχει 5,31 γραμμάρια πρωτεΐνης). Το φανταζόσουν αυτό; Επίσης, το σπαράγγι περιέχει ινουλίνη, η οποία βοηθάει στην ανάπτυξη υγιών βακτηρίων μέσα στα έντερα, αλλά και κάλιο, το οποίο απομακρύνει το φούσκωμα.

 

5. Νεροκολοκύθα

Η νεροκολοκύθα περιέχει 5,08 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κούπα. Ξέχνα τα κολοκυθάκια και τις κολοκύθες. Δοκίμασε να προσθέσεις στη διατροφή σου αυτό το λαχανικό και θα έχεις άμεσα αποτελέσματα. Η νεροκολοκύθα έχει υπέροχη γεύση αν ρίξεις από πάνω της λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

.

Πηγή: www.the-man.gr

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019