Η σούπερ δίαιτα του χειμώνα!

27/01/2017

Τώρα το χειμώνα, το σώμα μας έχει ανάγκη από τρόφιμα που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό και διατηρούν τη σωστή θερμοκρασία του οργανισμού.

 

Πέφτει η θερμοκρασία και οι θρεπτικές απαιτήσεις ανεβαίνουν! Το μυστικό είναι να επιλέγουμε πάντα εποχιακά τρόφιμα!

Σας προτείνουμε μια τέτοια διατροφή για να μην πάρουμε κιλά εξαιτίας του πεσμένου καιρού.

.

ΠΡΩΙΝΟ:

•Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με Goji berries, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι ανάμεικτο με γκρέιπφρουτ ή

•2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ταχίνι ολικής αλέσεως και μέλι, 1 πορτοκάλι και 1 ακτινίδιο.

.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:

•1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και ζεστό πράσινο τσάι.

.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:

•Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κρέατος – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο ή

•Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή

•Ρεβίθια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, σαλάτα με χόρτα.

.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:

•Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα, μήλο.

.

ΒΡΑΔΙΝΟ:

•Ομελέτα με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με βρώμη και τυρί, 1 φέτα πολύσπορο ψωμί, 2 ακτινίδια ή

•Σαλάτα κουνουπίδι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι ή

•Μανιταρόσουπα, κριθαρένιο παξιμάδι, 1 μπανάνα.

.

Σημειώσεις:

•Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα

•Προσθέστε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείτε.

•Πίνετε νερό ακόμη και όταν δεν διψάτε.

.

Πηγή: www.shape.gr

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

1/13
Please reload