Κάψιμο λίπους με πολλές επαναλήψεις;

09/03/2017

Μπορούν οι πολλές επαναλήψεις στα βάρη να αυξήσουν το κάψιμο λίπους;

Mπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της μυικής μας μάζας σε φάσεις αδυνατίσματος ή γράμμωσης;

 

Η απάντηση είναι αρνητική! Είναι λανθασμένη επιλογή να μειώνουμε την αντίσταση και να αυξάνουμε τις επαναλήψεις στις ανωτέρω φάσεις με την ελπίδα να χάσουμε περισσότερο λίπος. Για το χάσιμο λίπους υπάρχουν άλλοι τύποι άσκησης που είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί από τα βάρη!

.

Εκείνο που πρέπει να προσέχουμε στις φάσεις αυτές είναι να διατηρήσουμε την πολύτιμη μυική μας μάζα με τα βάρη!

Αυτός πρέπει να είναι ο κύριος στόχος μας! Κι αυτό επιτυγχάνεται με τον ίδιο τρόπο που γυμναζόμαστε για υπερτροφία. Δηλαδή με επαρκείς αντιστάσεις και τη γνωστή γκάμα επαναλήψεων,περίπου δηλαδή 8-12.

.

Το να παίξει κανείς περιοδικά σε υψηλότερες επαναλήψεις δεν είναι κακό! Κάθε άλλο!

Oι υψηλές επαναλήψεις έχουμε δει ότι δουλεύουν για την καλύτερη τοπική αιμάτωση και την αύξηση της μιτοχονδριακής μας μάζας.

Αλλά θα έλεγα ότι δεν πρέπει να πέσει κάτω από το 60% της 1 ΜR!

.

Όπως και το να πάει σε προπονήσεις καθαρής δύναμης με πολύ λίγες επαναλήψεις και βάρη κοντά στη 1 ΜR είναι πολύ καλό για το σώμα!

Ο πλουραλισμός είναι καλός για έναν αθλητή!

.

Το λάθος είναι να εστιάσει στα χαμηλά βάρη και στις πολλές επαναλήψεις γιατί και λίπος περισσότερο δεν θα χάσει αλλά κυρίως θα βάλει σε κίνδυνο τη μυική του μάζα.

.

Μερικοί κάνουν δεκάδες επαναλήψεις για 2-3 λεπτά ή και παραπάνω! Χαμένος χρόνος!

Για να βγάλεις τόσες επαναλήψεις σημαίνει ότι το βάρος είναι πολύ μικρό. Είναι σαν να κάνεις αερόβια με έξτρα αντίσταση αλλά δεν κάνεις βάρη!

.

Τα βάρη είπαμε ότι τα κάνουμε για να αυξήσουμε ή έστω να διατηρήσουμε τη μυική μας μάζα! Αν θέλουμε να εστιάσουμε στο χάσιμο λίπους το καλύτερο είναι να το κάνουμε κατά βάση με αερόβια και ανεξάρτητα με τις προπονήσεις με βάρη.

.

Για να χάσουμε περισσότερο λίπος με τα βάρη θα πρέπει να δώσουμε μεταβολικό χαρακτήρα στην προπόνηση κι ο καλύτερος τρόπος είναι να μειώσουμε τα διαλείμματα ανάμεσα στα σετ. Τα βάρη όμως θα είναι αρκούντως βαριά,αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο!

.

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload