Fitness tips για να βρεις ξανά τη φόρμα σου

14/03/2017

Λίγο οι οικογενειακές υποχρεώσεις, λίγο η δουλειά, λίγο η χαλάρωση του χειμώνα στον καναπέ σε κρατά μακριά από τον στόχο σου.

 

Δες λοιπόν κάποια μικρά μυστικά για να βρεις ξανά το κίνητρο να γυμναστείς, να βελτιώσεις τη διάθεσή σου και να μπεις στη fitness ρουτίνα του περσινού καλοκαιριού.

.

• Μην μένεις σπίτι, όταν το επιτρέπει ο καιρός. Και φυσικά δεν εννοούμε να βγεις για ποτό, αλλά τις ημέρες που δεν βρέχει ή δεν έχει κρύο, μπορείς να φορέσεις αθλητικά ρούχα και να περπατήσεις γύρω από το σπίτι ή στο κοντινότερο πάρκο. Αυτό θα σε βγάλει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας και σιγά σιγά θα σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι.

.

• Κάνε μικρά διαλείμματα γυμναστικής. Όταν ο χρόνος δεν σου επιτρέπει συστηματική καθημερινή προπόνηση ή να αφιερώσεις έστω μισή ώρα για το σώμα σου, προσπάθησε να γυμνάζεσαι διακεκομμένα. Για παράδειγμα, κάνε επιτόπιο jogging όταν πλένεις τα πιάτα, κοιλιακούς μέχρι να ψηθεί το φαγητό, προτίμησε τα σκαλιά και όχι το ασανσέρ κ.α.

.

• Αγόρασε καινούργια ρούχα ή αξεσουάρ γυμναστικής που θα αλλάξουν τη διάθεσή σου και θα σας δώσουν κίνητρο να τα χρησιμοποιήσεις.

.

• Βρες κάποιο φίλο που θα σε ξεσηκώνει. Σίγουρα θα υπάρχει στο κοντινό σου περιβάλλον ένας άνθρωπος που του αρέσει η γυμναστική και θα σε παρακινεί όσες φορές βαριέσαι να σηκωθείς από τον καναπέ.

.

• Τέλος να θυμάσαι ότι ότι δεν γίνονται θαύματα. Μην τα παρατήσεις αν δεν δεις διαφορά στο σώμα σου σε 1 μήνα, αφού χρειάζεται περισσότερος χρόνος σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή για να φτάσεις στον στόχο σου.

.

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload