Μην αφήσεις το διάλειμμα των γιορτών να καταστρέψει τις προσπάθειες μηνών

17/04/2017

Κάθε άνθρωπος αξίζει ένα διάλειμμα από την καθημερινή του ρουτίνα, ακόμη και απο την γυμναστική. Και όχι, δεν ισχύει αυτό που νομίζουν πολλοί, ότι δηλαδή αυτό το μικρό διάλειμμα από τις προπονήσεις θα εξαφανίσει τα οφέλη που αποκτήσαμε με κόπο το προηγούμενο διάστημα. Αντιθέτως, με κάποιες προϋποθέσεις, είναι δυνατόν να επιταχύνει την πρόοδό μας! 

Ένα διάλειμμα το πολύ μιας εβδομάδας, εάν το εκμεταλλευτούμε σωστά, θα είναι προς όφελος μας. Πρώτα απ' όλα πνευματικά θα μας διώξει το αίσθημα της ρουτίνας, της καθημερινής επανάληψης που πολλές φορές μας δημιουργεί κορεσμό με αποτελεσμα να μην ικανοποιούμαστε από την προπόνηση. Είναι σίγουρο ότι με την επιστροφή μας η διάθεσή μας και η επιθυμία μας για προπόνηση θα είναι μεγαλύτερη. Αντίστοιχα σωματικά ένα διάλειμμα θα δώσει την ευκαιρία στους μυς μας αλλά και στις αρθρώσεις μας να αναρρώσουν από τη συνεχόμενη πίεση.

Τι πρέπει όμως να κάνουμε κατά την περίοδο της παύσης από τις αθλητικές δραστηριότητες για να έχουμε μετά γρηγορότερη επαναφορά στην προηγούμενη κατάστασή μας;

Πρώτα απ'ολα σταματάμε να σκεφτόμαστε οτι είναι σχετικό με την προπόνηση. Πρέπει να κάνουμε και ένα μπρέικ πνευματικά, να καθαρίσουμε το κεφάλι μας και να αποτοξινωθούμε απο την καθημερινή μας ρουτίνα.

Δεύτερον, αν είναι δυνατόν και μας ευχαριστεί, κάνουμε κάποια αθλητική δραστηριότητα τελείως διαφορετική από αυτή που κάνουμε συνήθως και πάντα σε ήπια μορφή.

Τρίτον η διατροφή μας πρέπει να είναι πιο χαλαρή από ότι συνήθως, αλλά χωρίς υπερβολές και ακρότητες γιατί ότι χτίσαμε με κόπο και θυσίες σε μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να χαθεί πολύ εύκολα μέσα σε λίγες ημερες αν αφεθούμε τελείως.

Για το τέλος αφήνω τον ύπνο που είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Κοιμηθείτε λοιπόν και ευχαριστηθείτε τον γιατί σίγουρα σε όλους μας λείπει στην καθημερινότητά μας!

Καταλήγοντας θέλω να τονίσω να μη φοβάστε τα μικρά διαλείμματα κάθε 2-3 μήνες. Εάν προσέξετε, τα παραπάνω θα είναι πάντα προς όφελος σας, σωματικά και πνευματικά!

 Πηγή  

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload