Snack ή shake μετά την προπόνηση; (Plus: Οι καλύτερες τροφές μετά τη γυμναστική)

17/04/2017


Εσύ ξέρεις τι να επιλέξεις; 

Εάν κάνεις στατική ή ήπιας έντασης προπόνηση για μία ώρα ή λιγότερο, δε χρειάζεται να φας αμέσως μετά. «Αν όμως ιδρώνεις με άδειο στομάχι ή δίνεις το μέγιστο της προσπάθειάς σου, αυξάνεται ο ρυθμός που διασπάς πρωτεΐνες, οπότε πρέπει να τις αναπληρώσεις πιο σύντομα» εξηγεί η Nicci Schock, ιδιοκτήτρια της εταιρείας αθλητικής διατροφής Elevate by Nicci. Το αν θα φας ή θα πιεις το σνακ σου δεν έχει σημασία.

Το περιεχόμενο είναι που μετράει. «Συστήνω 15-25 γρ. πρωτεΐνη και ίση ποσότητα υδατάνθρακες –με τους περισσότερους υδατάνθρακες να προέρχονται από πηγές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως φρούτα, λαχανικά και σιτηρά ολικής αλέσεως– συν λίγα λιπαρά» λέει η Nicci Schock. «Αυτό θα δώσει ώθηση στην ανάκαμψη και θα ξαναχτίσεις γρήγορα μυς, θα κάψεις λίπος και θα σταθεροποιηθεί το σάκχαρο στο αίμα σου». Τα smoothies και οι μπάρες που αγοράζεις έχουν συχνά πάρα πολλή ζάχαρη και όχι αρκετή πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και λιπαρά, οπότε προσπάθησε να φτιάχνεις το σνακ ή το ρόφημά σου στο σπίτι.

 Πηγή  

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019