Η διατροφή καταπολέμησης του λίπους: πρωινά μόνο με 300 θερμίδες!

17/05/2017

1. Ομελέτα με σπανάκι και παρμεζάνα

Σε ένα μέτριο τηγάνι επικαλυμμένο με αντικολλητικό σπρέι μαγειρικής , σοτάρουμε 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο σπανάκι και 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο κρεμμύδι για 1 λεπτό. Χτυπάμε 2 αυγά με με λίγο Tabasco και τα προσθέτουμε στο τηγάνι. Μαγειρεύουμε μέχρι το αυγό να ψηθεί μέσα, περίπου για 2 λεπτά. Αναποδογύρισε την ομελέτα και προσθέστε 2 κουταλάκια του γλυκού τριμμένη παρμεζάνα; και άστο για άλλα 15 έως 30 δευτερόλεπτα. Σερβίρουμε με 1 φέτα φρυγανισμένο ψωμί βρώμης και 1/2 φλιτζάνι σταφύλια.

2. Tα αυγά των κτηνοτρόφων
Σε ένα μέτριο τηγάνι επικαλυμμένο με αντικολλητικό σπρέι μαγειρικής, μαγειρεύουμε 2 αυγά . Ανακατέψτε 1/2 φλιτζάνι μαύρα φασόλια και 1/4 φλιτζάνι σάλτσα. Βάλτε στο μείγμα των φασολιών και της σάλτσας και των αυγών 2 κουταλιές της σούπας τεμαχισμένο μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί τσένταρ.

3. Γαλλικό τοστ- σταφίδας με κανέλα
Χτυπήστε ελαφρά μαζί 1 αυγό, 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και 1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα. Καλύψτε 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με σταφίδες με το μείγμα αυγών. Σε ένα τηγάνι βάλτε αντικολλητικό σπρέι μαγειρικής , και μαγειρέψτε τη κάθε πλευρά του ψωμιού για 1 λεπτό. Σερβίρετε με 2 κουταλιές της σούπας σως μήλου και με τυρί χωρίς λιπαρά - ρικότα και ένα ξυλάκι κανέλας.
 

4. Σχοινόπρασο και αυγό ψημένο με άνηθο
Προθερμάνετε το φούρνο στους 220 βαθμούς. Κόψτε ένα κύκλο μεγέθους 10cm από ένα κομμάτι φρυγανισμένο ψωμί ολικής αλέσεως και βάλτε το σε ένα κεραμικό φορμάκι. Ψεκάστε το με αντικολλητικό σπρέι μαγειρικής και βάλτε το ψωμί στο κάτω μέρος; προσθέστε 1 ντομάτα φέτα. Χτυπάμε μαζί 1 αυγό, λίγο αποβουτυρωμένο γάλα, 1 κουταλάκι του γλυκού ψιλοκομμένο σχοινόπρασο, και 1 κουταλάκι του γλυκού ψιλοκομμένο άνηθο. Βάλτε στο κεραμικό φορμάκι στο τέλος 1 φέτα ντομάτας και 1 κουταλιά τριμμένο τυρί με χαμηλά λιπαρά. Ψήστε για 10 λεπτά. Σερβίρουμε με 1 ένα κύπελλο σμέουρα στα οποία θα έχετε βάλει 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμόνι και 2 κουταλιές της σούπας αμύγδαλα κομμένα σε φέτες.
 

5. Smothie μπανάνας - βατόμουρου
Βάλτε 1/2 μπανάνα, 1/2 φλιτζάνι κατεψυγμένα βατόμουρα, 1/2 φλιτζάνι χωρίς λιπαρά ελληνικό γιαούρτι, και 220gr άπαχο γάλα σε ένα μπλέντερ. Ανακατέψτε τα μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Φάτε το με 1 φέτα του τοστ και 2 κουταλάκια του γλυκού φυστικοβούτυρο.
 

6. Τροπικά φρούτα παρφέ
Καθαρίζουμε και κόβουμε 1/2 ροζ γκρέιπφρουτ και 1/2 πορτοκάλι σε τμήματα. Συνδυάστε με 1/2 ακτινίδιο, ξεφλουδισμένο και ψιλοκομμένο, και 1/4 κομμάτια του φλιτζανιού ανανά. Τοποθετήστε 1/2 φλιτζάνι άπαχο ελληνικό γιαούρτι σε ένα μπολ. Βάλτε το μισό μείγμα από τα φρούτα πάνω από το γιαούρτι, και προσθέστε 2 κουταλιές της σούπας δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες. Προσθέστε ένα άλλο 1/2 φλιτζάνι άπαχο ελληνικό γιαούρτι,και τα υπόλοιπα φρούτα, και ένα άλλο με 2 κουταλιές της σούπας δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες.Στο τέλος πασπαλίστε με 2 κουταλιές της σούπας τριμμένη καρύδα.

7. Λουκάνικο με μήλο και κοτόπουλο για πρωινό σάντουιτς
Τοστ ολικής αλέσεως με 1 αγγλικό muffin. Μαγειρέψτε το λουκάνικο με 55γρ κοτόπουλο-μήλο σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Πάνω από το μισό μάφιν βάλτε το λουκάνικο και 2 κουταλιές της σούπας τεμαχισμένο μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί τσένταρ; ψήνουμε μέχρι να λιώσει το τυρί. Στη κορυφή βάζουμε 1 φέτα ντομάτας και το υπόλοιπο μισό μάφιν και το συνδυάζετε με μανταρίνια.


Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter