Η πρωινή αερόβια άσκηση είναι ό,τι χρειάζεσαι!

23/05/2017

Eάν θέλουμε να έχουμε το μέγιστο όφελος από την αερόβια άσκηση τότε θα πρέπει να την κάνουμε το πρωί, πριν από ο,τιδήποτε άλλο!
Οι αερόβιες ασκήσεις το πρωί με άδειο στομάχι έχουν τρία κυρίως πλεονεκτήματα σε σύγκριση με αερόβιες ασκήσεις αργά το απόγευμα μετά από μερικά γεύματα.

 


Το πρωί πριν φάμε, τα επίπεδα του γλυκογόνου (αποθηκευμένοι υδατάνθρακες) στους μυς και στο συκώτι είναι πάρα πολύ χαμηλά. Και ελατώνονται καθώς δίνουν ενέργεια για σωματικές ανάγκες, ακόμα και όταν κοιμόμαστε.

Ως αποτέλεσμα, όταν ξυπνήσουμε το πρωί, το γλυκογόνο είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αυτό είναι το καταλληλότερο περιβάλλον για να κάψουμε λίπος αντί για υδατάνθρακες, ως ενέργεια. Έρευνες έχουν δείξει ότι καίμε έως και 300% περισσότερο λίπος όταν κάνουμε αερόβιες ασκήσεις σε αυτό το περιβάλλον χαμηλού γλυκογόνου.

Το δεύτερο πλεονέκτημα από την αερόβια το πρωί με άδειο στομάχι είναι αυτό που λέμε "afterburn" effect. Όταν κάνουμε αερόβια το πρωί όχι μόνο καίμε λίπος κάτα τη διάρκεια της άσκησης αλλά συνεχίζουμε να καίμε λίπος με ταχύ ρυθμό και αφού έχουμε τελειώσει! Αυτό συμβαίνει γιατί μία αερόβια προπόνηση υψηλής έντασης αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού μας για μερικές ώρες μετά την προπόνηση.

Το τρίτο πλεονέκτημα είναι ότι οι αερόβιες προπονήσεις το πρωί είναι αρκετά ανεβαστικές και μας κάνουν να αισθανόμαστε φανταστικά όλη τη μέρα. Οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται δημιουργούν μια τρομερή αίσθηση ευεξίας και ευφορίας! 

 

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload