Χτίσε με …υγρά τους κοιλιακούς σου!

29/05/2017

 

Πολύ προπόνηση, πολύ αεροβική, τηρείς και τη διατροφή σου σωστά, αλλά κάτι δεν πάει καλά και δεν έχεις τα ποθητά αποτελέσματα στους κοιλιακούς σου. Τι συμβαίνει; Μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τα υγρά του οργανισμού σου.

Για κάποιο λόγο το σώμα μας κάνει κατακράτηση υγρών και υπεύθυνο γι αυτό είναι κυρίως το αλάτι, δηλαδή το νάτριο! Ένας άλλος λόγος είναι η λήψη συμπληρωμάτων αλλά και η αφυδάτωση! Ναι καλά διάβασες η αφυδάτωση, γιατί ο οργανισμός σου μπορεί να χρειάζεται περισσότερα υγρά!

Πρώτο βήμα είναι να εξαφανίσουμε ή να μειώσουμε το αλάτι από τη διατροφή μας και ακολουθούν:

1. Πίνεται νερό
Αν ο οργανισμός σας δεν παίρνει αρκετό νερό τότε δεν μπορεί να καθαρίσει. Αν αποκαταστήσουμε αυτή την ισορροπία τότε θα λειτουργήσει καλύτερα. Άλλωστε το νερό βοηθάει και στην διάλυση του λίπους.

2. Πίνεται βότανα!
Το τσάι και άλλα εννιά βότανα είναι ιδανικά για την ενυδάτωση του οργανισμού μας και αποτελούν τον πιο φυσικό τρόπο που βοηθάει στο αδυνάτισμα. Ροφήματα βοτάνων, ζεστά ή κρύα θα σας βοηθήσουν να στεγνώσετε και αν εμφανίσουν το 6pack για το οποίο τόσο παιδεύεστε. Δείτε εδώ ποια είναι αυτά τα βότανα

3. Αυξήστε τον ιδρώτα
Αν δεν ιδρώνετε πολύ όταν τρέχετε στον διάδρομο ή γενικά στην αεροβική προπόνηση φροντίστε να το κάνετε. Φορέστε ένα φούτερ ή μια πάνω φόρμα. Αν γυμνάζεστε σε δικό σας χώρο αυξήστε τη θερμοκρασία. Ο ιδρώτας θα αποβάλει το αποθηκευμένο νερό που υπάρχει στο σώμα. Δείτε εδώ τα οφέλη της προπόνησης σε ζεστό χώρο

4. Ελέγξτε τα συμπληρώματα που καταναλώνετε
Η κρεατίνη είναι ένα κοινό συμπλήρωμα για εκείνους που θέλουν να προσθέσουν μέγεθος - και είναι εξαιρετική γι 'αυτό. Η κρεατίνη τραβά νερό μέσα στους μύες, το οποίο αυξάνει την πρωτεϊνική σύνθεση. Κατά τη λήψη κρεατίνης, πιθανό να παρουσιαστεί αύξηση του βάρους του νερού από ένα έως δύο κιλά. Αν θέλετε να δείτε τον εαυτό σας γραμμωμένο, ίσως χρειαστεί να σταματήσετε τη λήψη κρεατίνης τουλάχιστον μία εβδομάδα πριν.

5. Κάνετε σάουνα
Η σάουνα έκτος από τις άλλες ευεργετικές ιδιότητες που έχει, αποβάλει τα υγρά του οργανισμού μέσω της εφίδρωσης. Η συστηματική χρήση της σάουνας θα σας βοηθήσει αφού ο οργανισμός ζορίζεται στο θερμό περιβάλλον της. Δείτε εδώ ποια είναι τα ευεργετήματα της σάουνας

6. Μειώστε ή κόψτε το αλκοόλ
Είναι γνωστό ότι το αλκοόλ αφυδατώνει κάτι που σημαίνει ότι το σώμα προσπαθεί να ανακτήσει τα υγρά και κάνει κατακράτηση. 

 

 

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019