Πώς να διαλέξεις το ιδανικό πρωινό για τη μέρα σου

18/06/2017

 

Επιστημονικές διατροφικές συμβουλές για το πρώτο και καλύτερο γεύμα της ημέρας.

 

Καφές σκέτος; Ζεστή σοκολάτα με (χθεσινοβραδινή) πίτσα; Γάλα σκέτο; Ή με συνοδεία γκρανόλα; Τηγανητά αβγά ή βραστά; Ό,τι σηκώνει η όρεξή σου -και τα κιλά σου ή η προπόνηση που θα κάνεις-, θα τα βρεις εδώ. Με τη σύμφωνη γνώμη έμπειρων διατροφολόγων.

Το breakfast του πρωταθλητή

> Ιδανικό για: οικοδόμηση μυών

 

 

 

Αν είσαι πρόθυμος να χτυπήσεις ένα πρόγραμμα με βάρη στο γυμναστήριο λίγες ώρες αφού σηκωθείς από το κρεβάτι, δώσε προτεραιότητα σε υδατάνθρακες βραδείας καύσης και πρωτεΐνη.​​​​​​​

 

Η αθλητική διατροφολόγος Michele Macedonio προτείνει μια συνταγή με βάση τη γκρανόλα:

> 1/2 φλιτζανιού γεμάτο γκρανόλα, νιφάδες βρώμης, ψιλοκομμένα αμύγδαλα και σταφίδα, με το υπόλοιπο μισό συμπληρωμένο από γάλα χαμηλών λιπαρών.

Το πρωινό του εγκεφάλου

> Ιδανικό για: πνευματική απόδοση

 

Η διατροφολόγος Roxanne Fisher συστήνει ένα μπολ με βρώμη και χτυπημένα αυγά. «Τα ωμά αυγά περιέχουν όση χολίνη χρειάζονται οι γνωστικές λειτουργίες σου για να θυμούνται τα πάντα και να αποδίδουν με ακρίβεια ακόμη και τα πιο πολύπλοκα δεδομένα σε ένα meeting απαιτήσεων», λέει και συμπληρώνει: «Μερικά λεπτά πριν, πιες κι έναν εσπρέσο με λίγη ζάχαρη. Θα σε βοηθήσει να μπεις στην αίθουσα συνεδρίων με μεγαλύτερη ενέργεια».

Το πρόγευμα του μπαμπά

> Ιδανικό για: μια ατέλειωτη μέρα

 

Αν ξέρεις ότι μετά τη δουλειά σου πρέπει να πας τα παιδιά στο φροντιστήριο, καπάκι στο κολυμβητήριο και έξτρα καπάκι να τα διαβάσεις για τα αυριανά μαθήματα, η διατροφολόγος Amari Cheffer συμβουλεύει: «Ένα φλιτζάνι γιαουρτιού μαζί με δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες και λίγα μούρα θα σε κρατήσουν ενεργό μπαμπά ακόμη και αν δεν προλάβεις να φας μεσημεριανό».

Το πρωινό για γερά νεύρα

> Ιδανικό για: αγχωτικούς τύπους

 

Η Keren Gilbert, διαιτολόγος διάσημων celebrities συμβουλεύει: «Πλιγούρι βρώμης. Περιέχει πολλές φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν να διατηρηθεί το σάκχαρο στο αίμα σου σταθερό, ισορροπώντας την πίεση στο αίμα σου».

Το πρόγευμα του παχουλού

> Ιδανικό για: δραστικό αδυνάτισμα

 

Η Cheffer προτείνει την αντικατάσταση του καφέ με πράσινο τσάι.

«Εξακολουθεί να περιέχει ικανές ποσότητες καφεΐνης ώστε να μη νιώθεις σαν ζόμπι, ωστόσο έχει μηδενικές θερμίδες και είναι πολύ πιο διουρητικό. Μαζί, μπορείς να φας κι ένα μήλο: οι ίνες που περιέχει θα σε διατηρήσουν εγκρατή μέχρι το μεσημεριανό γεύμα».

 

 

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019