Χάστε βάρος με το σωστό πρωινό!

18/06/2017

 

Γνωρίζετε πως πρέπει να τρώτε καθημερινά πρωινό για να βελτιώσετε την υγεία και τις διατροφικές σας συνήθειες. Με τόσες όμως επιλογές τριγύρω, ποιο είναι το καλύτερο πρωινό για αν θέλετε να χάσετε βάρος; Η ποιότητα του πρωινού και των συστατικών που επιλέγουμε κάνουν τη διαφορά. Τα παρακάτω κωδικοποιημένα "ναι” και "όχι” θα σας βοηθήσουν να συνθέσετε ένα πρωινό που θα ικανοποιήσει και θα χορτάσει το σώμα σας και θα ενισχύσει την προσπάθειά σας να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά. 

 

Ναι Το πρωινό είναι απαραίτητο. Αν ξεκινάτε τη μέρα με ένα πρωινό γεύμα, θα είναι λιγότερο πιθανό να υποκύψετε αργότερα σε παχυντικά σνακ. Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που παραλείπουν το πρωινό συχνά καταλήγουν να κολατσίζουν κάνοντας ανθυγιεινές και κακές επιλογές.

 

Όχι Μην θεωρείτε πως το πρωινό είναι το μαγικό ραβδάκι για να χάσετε κιλά. Το πρωινό ενισχύει μεν τις σωματικές λειτουργίες και "ξυπνά” το μεταβολισμό, αλλά θα πρέπει να κάνετε καλές επιλογές αφού οι θερμίδες που καταναλώνετε στο πρωινό μετράνε όσο και οι υπόλοιπες θερμίδες που τρώτε σε κάθε γεύμα.

 

Όχι Μην το παρακάνετε με τους υδατάνθρακες. Πολλές τυπικές επιλογές πρωινού, όπως τα δημητριακά, το ψωμί, το κουλούρι, συμπεριλαμβάνουν πολλούς υδατάνθρακες και μικρή ποσότητα από οτιδήποτε άλλο. Ένα γεύμα με πολλά σάκχαρα και υδατάνθρακες μπορεί να σας οδηγήσει να πεινάσετε σύντομα ξανά.

 

Ναι Συμπεριλάβετε στο πρωινό σας μια πηγή πρωτεΐνης. Ασπράδια αβγών, άπαχα αλλαντικά, γιαούρτι και άλλες πηγές πρωτεΐνης θα σας βοηθήσουν να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερες ώρες. Επιπλέον, η πρωτεΐνη σας βοηθά να χτίσετε και να διατηρήσετε το μυικό σας ιστό, σημαντικό όταν κάνουμε δίαιτα.
 

Ναι Επιλέγετε δημητριακά ολικής άλεσης. Οι φυτικές ίνες στα προϊόντα ολικής άλεσης κάνουν καλό στην καρδιά ενώ, όπως και οι πρωτεΐνες, θα σας κρατήσουν για περισσότερη ώρα χορτάτους. 

 

Όχι Μη ρίχνετε απλά τα δημητριακά σας  σε ένα μπολ. Μέτρηστε τα πρώτα! Τα δημητριακά είναι μια από τις τροφές στις οποίες συνήθως ξεπερνάμε τη δόση της μερίδας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μία μερίδα αντιστοιχεί σε ένα φλιτζάνι.

 

Όχι Προσοχή όταν παραγγέλνετε καφέ. Πολλά είδη καφέ περιέχουν εκατοντάδες θερμίδες και πολλά λιπαρά. Ένας γενικός κανόνας είναι πως όσο πιο απλός ο καφές, τόσο καλύτερος για τη δίαιτά σας. 

 

 

 

Πηγή

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019