5 μετρήσεις σου δείχνουν αν έχεις πραγματικά ισομετρικό σώμα!

10/08/2017

 


Φουσκωτός; Τούμπανος; Αγύμναστος; Γυμνασμένος; Φυσιολογικός ή αφύσικος; Όπως και να σε αποκαλούν η συμμετρία είναι μια και για να ανακαλύψεις την πραγματική συμμετρία του σώματος σου πρέπει πρώτα να μετρηθείς!

Δες λοιπόν ποια είναι αυτά τα στάνταρντ των πρακτορείων μοντέλων, που βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες:

1. Στήθος: Πρέπει να έχει το διπλάσιο ακριβώς από την περιφέρειας ενός μηρού και για να επιτευχθεί αυτή η αναλογία ο μηρός θα πρέπει να είναι κατά 1,75 φορές μεγαλύτερος από την περιφέρεια του γονάτου του ποδιού!

2. Ώμοι: Η αναλογία μέσης – ώμου θα πρέπει να είναι περίπου στο 60%. Αν είσαι στο 40% ή 50% τότε ο κορμός σου δείχνει σχεδόν αγύμναστος, αν πάλι είναι περισσότερο από 70 με 80% τότε είναι υπερβολικό.

3. Μέση: Για να βρεις αν έχεις την ιδανική μέση, τότε θα πρέπει να μετρήσεις την περιφέρεια της λεκάνης. Η μέτρηση της μέσης σου πρέπει να βγάλει ότι είναι το 85% στης μέτρησης της λεκάνης.

4. Γοφοί: Η αναλογία μέσης και ισχύων θα πρέπει να είναι στο 90%

5. Πόδια: Το συνολικό μήκος του μηρού, μετρώντας από το ισχίο μέχρι την επιγονατίδα, θα πρέπει να είναι περισσότερο από 55% του μήκους της κνήμης δηλαδή από την επιγονατίδα μέχρι τον αστράγαλο. Η περιφέρεια του γαστροκνήμιου δεν πρέπει να ξεπερνά το 75% της περιφέρειας του συνόλου των μηριαίων μυών σου. 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload