5 Εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις την τεστοστερόνη σου!

23/10/2017

 


Η τεστοστερόνη είναι μία από τις πιο σημαντικές ορμόνες στον οργανισμό και ειδικά για τους άνδρες. Η συγκεκριμένη ορμόνη συνδέεται άμεσα με την εpωτική σου ζωή, αλλά έχει επίσης πολλαπλές λειτουργίες για τον οργανισμό.

Νέες έρευνες έχουν δείξει πως η έλλειψη τεστοστερόνης μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε καρδιακές παθήσεις όπως επίσης αυξάνει και τον κίνδυνο για τον καρκίνο του προστάτη. Επίσης βοηθά και στην γυμναστική γιατί η έλλειψή της οδηγεί σε μείωση της μυικής μάζας.

Αν λοιπόν γυμνάζεσαι συστηματικά αλλά παρόλα αυτά δεν βλέπεις αλλαγή ως προς την ενδυνάμωση των μυών μπορεί και αυτό να είναι μία αιτία. Φυσικά η τεστοστερόνη είναι απαραίτητη και για να υπάρχει υγεία στη σχέση σου και για να μην αντιμετωπίσεις ξανά τα προβλήματα στο κρεβάτι δες πως μπορείς να αυξήσεις την τεστοστερόνη σου με φυσικούς τρόπους.


Πως να αυξήσεις την τεστοστερόνη σου με φυσικούς τρόπους


Αποκάλυψε τους κοιλιακούς σου
 

Η αύξηση του λίπους στο σημείο το κοιλιάς μπορεί να μειώσει την τεστοστερόνη σου. Φυσικά δεν είναι κάτι που μπορείς να αντιληφθείς άμεσα καθώς αυτό μπορεί να φανεί σε διάρκεια 10 ετών. Για να διατηρείς υψηλά όμως τα επίπεδα της ορμόνης σου όσο και αν περνάν τα χρόνια πρέπει να θυμάσαι πως δεν θα πρέπει να έχεις περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.


Δούλεψε τους μυς σου 

Σε μια πρόσφατη έρευνα από Φινλανδούς ερευνητές αποδείχτηκε πως όσοι άντρες ασκούνται τακτικά με βάρη η έκκριση της ορμόνης αυξάνεται φυσικά έως και 49% περισσότερο. Όσο ενδυναμώνεις τους μυς σου τόσο αυξάνεται και η τεστοστερόνη στον οργανισμό σου. Μην θεωρήσεις πως πρέπει να είσαι κάθε μέρα στο γυμναστήριο και να κάνεις βάρη με τις ώρες. Ένα πρόγραμμα 2 προπονήσεων την εβδομάδα είναι αρκετό.


Μην βγάζεις τα λιπαρά από τη διατροφή σου 

Έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε πως για να κάνουμε μια σωστή διατροφή θα πρέπει να αποφεύγουμε τα λιπαρά. Αυτό δεν ισχύει όμως για την τεστοστερόνη, καθώς τα λιπαρά αυξάνουν την ορμόνη στον οργανισμό. Για να αποφύγεις όμως τα παραπανίσια κιλά και φυσικά τις παθήσεις που μπορεί να προκληθούν από τα λιπαρά, μπορείς να προτιμήσεις τα λεγόμενα ως «καλά» λιπαρά.

Αυτά τα μονοακόρεστα λιπαρά υπάρχουν σε τροφές όπως τα ψάρια και τα καρύδια.



Μείωσε το ποτό 

Οι έρευνες έχουν δείξει πως οι άντρες που κατανάλωναν ημερησίως ποσότητα αλκοόλ για 3 εβδομάδες οδήγησε στη μείωση της ορμόνης έως και 7%. Παρόλα αυτά αν αγαπάς το after work drink μπορείς να αρκεστείς σε ένα ποτήρι μπύρα ή κρασί που δεν προκαλούν μείωση της τεστοστερόνης.


Μείωσε το άγχος 

Το άγχος είναι υπεύθυνο για αρκετές ψυχοσωματικές παθήσεις, αλλά ακόμα και για θανάτους που προκαλούνται από αυτό. Είναι όμως και ένας από τους βασικούς παράγοντες που προκαλούν μείωση της τεστοστερόνης. Θα έχεις προσέξει κι εσύ άλλωστε ότι τις μέρες που το άγχος σε κυριεύει τα πράγματα στο κρεβάτι δυσκολεύουν, καθώς δεν υπάρχει και όρεξη γι’ αυτό.

Αν θες λοιπόν αυτή η ορμόνη που όπως είπαμε κάνει καλό στην υγεία σου αλλά αυξάνει και την αντρική σου αυτοπεποίθηση να βρίσκεται στο peak και να μην έρχεσαι αντιμέτωπος με συνεχή πτώση της θα πρέπει να αποβάλεις το άγχος από την ζωή σου. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019