Να γιατί το δυνατό στήθος είναι …γυναικομαγνήτης!

12/11/2017

 


Στήθος δυνατό, όχι υπερβολικό και χωρίς λίπος είναι …γυναικομαγνήτης! Όπως και οι περισσότεροι άνδρες έτσι και οι γυναίκες εντυπωσιάζονται από ένα δυνατό ανδρικό στήθος. Πολλοί στην εκγύμναση του στήθους υπερβάλουν με αποτέλεσμα να φουσκώνει δυσθεώρητα σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα και κυρίως με την πλάτη και τα χέρια.

Δεν χρειάζονται υπερβολές, η εκγύμναση κάθε μυϊκής ομάδας έχει να κάνει και με τη συμμετρία του κορμιού. Είναι καλό να τονίζονται κάποιες μυϊκές ομάδες, όπως το στήθος ή τα πόδια, αλλά όχι υπερβολικά.

Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορες δημοσκοπήσεις από τον γυναίκειο πληθυσμό που έχουν ένα κοινό. Το βλέμμα μιας γυναίκας πέφτει πρώτα στο στήθος του άνδρα, έπειτα στα οπίσθια και μετά στο πρόσωπο ή όπου άλλου. Βέβαια εξαρτάται από πού κοιτάει η γυναίκα!!!

Οι ασκήσεις για το στήθος είναι λίγες και σχετικά απλές. Πιέσεις στον πάγκο, εκτάσεις, κάμψεις και μια παραλλαγή των βυθίσεων. Ωστόσο μεγάλο ρόλο παίζει η γωνία με την οποία εκτελείς την κάθε άσκηση. Φρόντισε να την τηρείς σε κάθε φορά και να την αλλάζεις μόνο όταν χρειάζεται να γυμνάσεις λεπτομερειακά τους μύες του στήθους.

 

Ένα απλό παράδειγμα είναι οι πιέσεις ή τα ανοίγματα σε κεκλιμένου πάγκο. Αν κάθε φορά αλλάζεις την κλήση του πάγκου, τότε δεν κάνεις τίποτα. Πρέπει να κρατήσεις σταθερή την κλίση για τουλάχιστον έναν μήνα και μετά να την αλλάξεις ώστε να μπορέσεις να έχεις αποτελέσματα.

Μία άσκηση που πρέπει να εντάξεις σε κάθε πρόγραμμα είναι οι γνωστές κάμψεις που γυμνάζουν, εκτός από τα υπόλοιπα μέρη του σώματος, ισομετρικά στο στήθος σου.


Γενικά για να κάψεις λίπος από το στήθος τα λίγα βάρη και πολλές επαναλήψεις είναι αρκετά για να καεί το λίπος του στήθους.

Η εκγύμναση πρέπει να γίνεται με σωστές γωνίες ώστε να επικεντρωθούμε στο χαμηλό και εξωτερικό μέρος του στήθους και αμέσως το πρόβλημα ελαχιστοποιείται.

 

Αρχικά φαίνεται σαν να μειώθηκε το λίπος επειδή αυξήθηκε ο μυϊκός ιστός στην πορεία όμως μειώνετε και το λίπος. Οι επαναλήψεις από 8 έως 12 και ανάλογα με την διατροφή μπορούμε και να φτιάξουμε το τέλειο στήθος με καθαρό μυϊκό όγκο. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload