3 λύσεις για το πιάσιμο των μυών

14/11/2017

 


Είναι αρκετά κοινό συναίσθημα, το να τελειώνεις μία προπόνηση και να νιώθεις ένα πιάσιμο στους μύες. Βεβαίως, αυτό δε σημαίνει πως η προπόνησή σου ήταν ποιοτική και πως τα έδωσες όλα. Μπορεί να καταδεικνύει πως, είτε ήσουν αρκετά κουρασμένος, είτε δεν ακολούθησες καλή διατροφή πριν την προπόνηση.

Γεγονός, πάντως, παραμένει πως νιώθεις πιασμένος και αυτό σίγουρα δεν είναι και η πιο ευχάριστη αίσθηση. Ειδικά αν, μετά την προπόνηση, δεν γυρνάς σπίτι για ύπνο και ξεκούραση, αλλά έχεις και άλλες υποχρεώσεις. Πάμε, λοιπόν, να δούμε 3 απλές αλλά σωτήριες λύσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεπιαστείς και θα καταπραΰνουν το πιάσιμο των μυών.


1- Εναλλαγή Κρυού – Ζεστού Ντους


Αυτό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την κυκλοφορία του αίματος και να απομακρύνεις τυχόν φλεγμονές που θα έχουν σωρευθεί στους μύες και θα τους χαλαρώσουν μέσω της διαστολής και της συστολής. Δε χρειάζεται παραπάνω από 5 λεπτά για να δεις αποτελέσματα. Οι χρόνοι είναι εναλλαγή 20 δευτερόλεπτα κρύου και 10 δευτερόλεπτα ζεστού νερού.


2 – Κουρκουμίνη

Αν και δεν είναι ευρέως γνωστή, η κουρκουμίνη που περιέχεται στον κουρκουμά και στο κάρι, έχει αντιφλεγμονώδης δράση. Αυτό το γευστικό, ινδικό, καυτερό, καρύκευμα αν καταναλώνεται σε ποσότητα του ενός γραμμαρίου τη μέρα, μπορεί να έχει φοβερά αποτελέσματα. Κυκλοφορεί και σε χάπι, οπότε μπορείς να προτιμήσεις ότι σου αρέσει.


3 – Μασάζ

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα μασάζ για την αποθεραπεία των μυών και για την γρήγορη ανάρρωσή τους. Σίγουρα είναι κοστοβόρο. Όμως, μετά από πολύ σκληρές προπονήσεις ή αγώνες θα πρέπει να το προτιμάς, καθώς βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτή θα παίξει και τον σπουδαιότερο ρόλο στην αποκατάστασή σου. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload