Δες τι μπορεί να πάθεις με τις πολλές διαλλειμματικές προπονήσεις

15/11/2017

 


Όταν κάνεις διαλλειμματική προπόνηση βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση και χάνεις πιο εύκολα κιλά. Όμως είναι μια άσκηση που πιέζει τον οργανισμό σου και αυτό ίσως να το θεωρείς φυσιολογικό, όχι όμως το ίδιο το σώμα σου.

Όταν λοιπόν δίνεις «κόκκινα» στην ένταση ο οργανισμός σου εκκρίνει στρεσογόνες ορμόνες, που βοηθούν να κάψεις λίπος και να χτίσεις μυς, μιας και αυξάνονται την ώρα της γυμναστικής και μειώνονται όταν χαλαρώνεις. Ταυτόχρονα μετριάζουν τις φλεγμονές και σε προστατεύουν από καρδιοπάθειες και διαβήτη.

Όμως ακόμα και μια μηχανή να βάλεις να δουλεύει συνεχώς στα κόκκινα θα παρουσιάσει πρόβλημα και φυσικά δεν θέλεις να συμβεί κάτι τέτοιο στον οργανισμό σου. Δες λοιπόν τι μπορεί να σου συμβεί. Το σώμα σου μπορεί να διαχειριστεί το στρες μόνο μια φορά - είτε προέρχεται από τη συγκεκριμένη μέθοδο γυμναστικής είτε από τη δουλειά, είτε από την κακή ποιότητα ύπνου είτε από τις άλλες προπονήσεις σου.

Κάνοντας συνεχώς διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με ορμόνες, που παραμένουν στα ύψη σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το να συνδυάζεις την παραπάνω μέθοδο με άλλους τρόπους άσκησης και με μια αγχωτική καθημερινότητα μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά επιβλαβές.

Σε ένα τόσο φορτικό περιβάλλον αυξάνονται στον οργανισμό σου τα επίπεδα κορτιζόλης, της ορμόνης που με την πάροδο του χρόνου προκαλεί μείωση των μυών, διατήρηση του λίπους και μικρότερη αντίσταση απέναντι σε ασθένειες και τραυματισμούς.

Για να πετύχεις λοιπόν τα τέλεια αποτελέσματα θα πρέπει η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης να γίνεται μια φορά την εβδομάδα, ώστε ο οργανισμός να ανακάμπτει. 

 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13