Αυτά είναι τα 3 τρόφιμα που δεν πρέπει να φας μετά την προπόνηση

15/11/2017

 


O σωστός συνδυασμός διατροφής και γυμναστικής μπορεί να έχει σημαντικά αποτελέσματα στο σώμα σου. Η κατάλληλη διατροφή μετά από ένα απαιτητικό πρόγραμμα γυμναστικής μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις περισσότερο λίπος και να αυξήσει τη λειτουργία του μεταβολισμού.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν 3 κατηγορίες τροφών που δεν πρέπει να τρώτε μετά την άσκηση αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα και να επωφεληθείτε άμεσα από τα οφέλη της γυμναστικής.


1. Λιπαρά φαγητά

Μη φας λιπαρά φαγητά και δεν εννοούμε μόνο τηγανητά φαγητά και snackfoods, αλλά πρέπει να προσέξετε τα αλλαντικά, το κόκκινο κρέας, τα κίτρινα τυριά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλών λιπαρών. Η καλύτερη επιλογή είναι γαλοπούλα, αυγά και άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως γιαούρτι και γάλα.


2. Γλυκά και φρούτα με ζάχαρη

Πείτε όχι στα γλυκά και στα φρούτα που περιέχουν ζάχαρη. Η πιο ασφαλής επιλογή φρούτου μετά την προπόνηση είναι το πράσινο μήλο.


3. Συσκευασμένοι χυμοί και καφέδες

Οι χυμοί περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, συντηρητικών και πολλών θερμίδων. Επιπλέον ένα ποτήρι καφέ με ζάχαρη και γάλα ή σαντιγί θα καταστρέψει όλη την προσπάθεια της προπόνησης. 

 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload