Θέλεις 6pack; Μάθε τι δεν πρέπει να τρως το βράδυ

21/11/2017

 


Πασχίζεις να αποκτήσεις κοιλιακούς, το λεγόμενο και 6pack, για να βγεις στη παραλία το καλοκαίρι που πλησιάζει. Χτυπιέσαι, προπονείσαι σκληρά, όμως; Μάθε λοιπόν τι δεν πρέπει να τρως μετά τις 10 το βράδυ για να μπορέσεις να πετύχεις τον στόχο σου.

Συνηθισμένο φαινόμενο αποτελεί να γυρνάμε στο σπίτι αργά το βράδυ μετά τη δουλειά και να τρώμε ότι βρούμε μπροστά μας. Αυτό από είναι μέγα διατροφικό λάθος. Όταν τρώμε «βαριά» φαγητά και πέφτουμε για ύπνο μετά από λίγες ώρες δεν αφήνουμε στον οργανισμό μας τη δυνατότητα να χωνέψει με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε δυσφορία και πολλές φορές θα έχεις παρατηρήσει ότι δεν μπορείς να κοιμηθείς καλά.

Μετά τις δέκα το βράδυ επιτρέπεται κανονικά μόνο ένα πολύ ελαφρύ σνακ και τίποτα παραπάνω!

Δες ποιες τροφές πρέπει να αποφύγεις μετά από της δέκα το βράδυ:


1. Κόκκινο κρέας
Θέτει ολόκληρο το πεπτικό σας σύστημα σε “συναγερμό”. Η πέψη είναι αργή και “βαριά” με αποτέλεσμα να έχετε πολύ κακή ποιότητα ύπνου.

2. Λαχανικά

Μπορεί να είναι σούπερ υγιεινά, αλλά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Αυτές καθυστερούν πάρα πολύ να “αφομοιωθούν” από το στομάχι και το έντερο γι' αυτό και θα σας χαλάσει πολύ τον ύπνο.

3. Επεξεργασμένα τρόφιμα

Ένα απλό παράδειγμα είναι τα πατατάκια. Όλες οι επεξεργασμένες τροφές έχουν υψηλές δοσολογίες γλουταμινικού νατρίου, το οποίο επίσης καθυστερεί την ώρα που σας παίρνει τελικά ο ύπνος.

4. Πίτσα-σουβλάκια κλπ
Τα πολύ λιπαρά φαγητά, εκτός από κιλά, θα σας φέρουν συνήθως και καούρα, καθώς ο οργανισμός προσπαθεί να ρίξει ρυθμούς όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου, αλλά εσείς... δεν τον αφήνετε με αυτά που τρώτε! 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload