4 tipsγια να είσαι πραγματικά δυνατός και όχι απλά γυμνασμένος!

21/11/2017

 


Πας στο γυμναστήριο και θέλεις φυσικά να φτιάξεις σώμα, όμως θέλεις να είσαι και πιο δυνατός από πριν. Αυτά είναι δύο διαφορετικά πράματα επειδή οι μυς βρίσκονται σε μια αλληλουχία στο σώμα σου και πρέπει να γυμναστούν όλοι κατάλληλα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι προπόνησης για να το κάνεις αυτό, όμως οι περισσότεροι κάνουν κάποια λάθη, αφήνουν μυϊκές ομάδες αγύμναστες και έτσι μοιραία φαίνονται γυμνασμένοι αλλά όχι δυνατοί.


Δες λοιπόν τι μπορείς να κάνεις:


1. Γύμνασε ότι δεν βλέπεις


Είναι μια παγίδα που πέφτουν πολλοί. Σταμάτα λοιπόν να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη. Το πρόβλημα με τους καθρέφτες είναι ότι δείχνουν μόνο το μπροστινό μέρος του σώματος. Στο τέλος βρίσκεσαι να γυμνάζεις μόνο στήθος, ώμους και μπράτσα με αποτέλεσμα στο τέλος να μην μπορείς να σηκώσεις μια βαριά κούτα από το πάτωμα ή να τρέξεις ένα κατοστάρι, ή να πηδήξεις ψηλά και να πάρεις ένα ριμπάουντ στο μπάσκετ είναι στην πίσω πλευρά του σώματος. Θέλεις να γίνεις δυνατός; Γύμνασε ό,τι δεν βλέπεις στον καθρέφτη!


2. Πιάσε τα «ελεύθερα»


Άσε τα αλτηράκια και τα μηχανήματα. Πιάσε τα ελεύθερα βάρη , μπάρες, αλτήρες, kettlebells και μάλιστα φόρτωσε κιλά όσο αντέχεις. Μπορείς βέβαια να έχεις μικρότερο βάρος αλλά η επανάληψη να διαρκεί περισσότερη ώρα μέχρι να νιώσεις κάψιμο! Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις εναλλάξ τα δύο προγράμματα.


3. Μείωσε τους κοιλιακούς

Μην χάνεις το χρόνο σου με εκατοντάδες κοιλιακούς. Κάνε λίγους και καλούς. Από την άλλη βάλε στο πρόγραμμα σου ασκήσεις που χρησιμοποιούν τους μύες της κοιλιάς και της μέσης σε ρόλο σταθεροποιητικό, όπως είναι η μπροστινή και η πλάγια «σανίδα» (front&sideplank) που γυμνάζουν τους κοιλιακούς.


4. Βαθιά καθίσματα και άρσεις θανάτου

Κάνε βαθιά καθίσματα (squat) και άρσεις θανάτου (deadlift) με μπόλικα κιλά. Αν προπονηθείς με συνέπεια ένα με ενάμισι χρόνο, μπορείς να φτάσεις να σηκώνεις 1,75 φορές το σωματικό σου βάρος στην άρση θανάτου και 1,5 φορές το βάρος σου στο βαθύ κάθισμα. 

 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload