5 tip για τον καλύτερο και ποιοτικό ύπνο που ξεκουράζει

12/12/2017

 


Ελάχιστοι άνθρωποι κοιμούνται αμέσως μόλις πέσουν στο κρεβάτι. Το στρές σε ένα μεγάλο βαθμό αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα που οδηγεί τη πλειοψηφία να ταλαιπωρείται απο αύπνίες και ανήσυχο ύπνο.

Εδώ σας παραθέτουμε πέντε συμβουλές για ένα καλό βράδυ και για ένα ακόμη καλύτερο ξύπνημα, καθώς η καλή μέρα απο το πώς κοιμήθηκες φαίνεται!


1. Απέφυγε την πυτζάμα


Λένε ότι είναι σημαντικό να φοράμε τη πιζάμα μας λίγα λεπτά πριν πέσουμε για ύπνο, διότι με αυτό τον τρόπο ο εγκέφαλος παίρνει την εντολή ότι ήρθε η ώρα να κοιμηθούμε. Αν θέλεις πολύ να φορέσεις, τότε βάλε μόνο το παντελόνι. Δεκάδες επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο γυμνός ύπνος είναι πολύ πιο υγιεινός. Κοιμήσου με το εσώρουχο ή με το παντελόνι της πιτζάμας και να είσαι βέβαιος ότι το μυαλό σου θα το πάρει το μήνυμα, όταν γίνει συνήθεια.


2. Χαμήλωσε τη θερμοκρασία και τα φώτα του δωματίου


Εάν έχεις όλα τα φώτα ανοιχτά και τη θέρμανση στο μέγιστο δεν υπάρχει περίπτωση να νυστάξετε, καθώς το σώμα μας αντιδρά σαν να είναι μέρα και όχι νύχτα, γι' αυτό και πολλές φορές ενώ νυστάζουμε δεν μπορούμε να κοιμηθούμε και έχουμε υπερένταση. Το καλύτερο θα ήταν να χαμηλώσετε τα φώτα αλλά και την οθόνη του υπολογιστή σας, καθώς μόνο έτσι ελκύεται η μελατονίνη, μια ορμόνη που παράγεται στο σκοτάδι και δίνει εντολή στον εγκέφαλο να ξεκινήσει τις απαραίτητες διεργασίες για να κοιμηθούμε. Και μην ξεχνάτε οτι η ιδανική θερμοκρασία για ένα καλό ύπνο κυμαίνεται από 18 έως 20 βαθμούς κελσίου.


3. Μια σταγόνα λεβάντας αρκεί


Εάν "παλεύετε" μέχρι να σας πάρει ο ύπνος, η λύση είναι μια. Ρίξτε μία σταγόνα λεβάντας στο μαξιλάρι σας και θα κοιμήσου στο λεπτό. Ο λόγος είναι ότι η λεβάντα καταπραΰνει το νευρικό σύστημα γιατί δρα ως χαλαρωτικό. Σύμφωνα με έρευνες η λεβάντα καταπολεμά το άγχος και το στρες.


4. Αντί να μετράς προβατάκια πιες χαμομήλι


Πολλά βότανα έχουν αναλγητικές και χαλαρωτικές ιδιότητες που βοηθούν τον οργανισμό μας να ηρεμήσει και να έρθει ο ύπνος γρηγορότερα.
Το χαμομήλι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, μεταλλικά στοιχεία, δραστικές ουσίες όπως η κουμαρίνη, το αζουλένιο,κάδμιο που καταπραύνουν τον οργανισμό.
Το απαλό του άρωμα θα οδηγήσει σε ένα βαθύ και ποιοτικό ύπνο, δρώντας χαλαρωτικά στο νευρικό μας σύστημα.


5. Η επιλογή του σωστού στρώματος σώζει τον ύπνο


Αν το στρώμα σου έχει ξεπεράσει τα δέκα έτη ζωής, αν ξυπνάς με πόνους σε αυχένα ή πλάτη, αν είναι μικρό ή πολύ βρώμικο ίσως ήρθε η ώρα να το αλλάξεις. Ένα κακό στρώμα οδηγεί σε ενα ταλαιπωρημένο ύπνο. Στο εμπόριο κυκλοφορούν στρώματα που προσφέρουν την απαραίτητη υποστήριξη για οτι χρειάζεται ο καθέ καταναλωτής. Με μια έρευνα αγοράς θα βρεις οικονομικά στρωματα. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019