Δες τι κάνει το ένστικτο σου, αν είσαι από τους …ξενύχτηδες!

14/01/2018

 


Αν είσαι από εκείνους που κοιμάσαι αργά κα ξυπνάς αργά το πρωί διαφέρεις κατά πολύ από εκείνους που κάνουν ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ξυπνάνε νωρίς το πρωί και πέφτουν για ύπνο και αυτό είναι κάτι που καταλαβαίνει το ένστικτο σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Άκου τους Σαολίν: Ο δωδεκάλογος που θα σε κάνει να μην γονατίσεις ποτέ ξανά! 

Οι άνθρωποι λοιπόν που κοιμούνται νωρίς και ξυπνούν νωρίς ενστικτωδώς επιλέγουν μια πιο υγιεινή διατροφή στη διάρκεια της μέρας. Αντίθετα, όσοι τα κάνουν όλο πιο αργά -και το ξύπνημα και τον ύπνο- τρώνε συνήθως πιο ανθυγιεινά, σύμφωνα με νέα φινλανδική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη ΜίρκαΜαουκόνεν του Φινλανδικού Εθνικού Ινστιτούτου για την Υγεία και την Ευεξία στο Εσλίνκι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα παχυσαρκίας «Obesity», σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», ανέλυσαν στοιχεία για 1.854 άτομα ηλικίας 25 έως 74 ετών, συσχετίζοντας τις διατροφικές συνήθειές τους με τις συνήθειές τους για τον ύπνο.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, τους πρωινούς και τους νυχτερινούς τύπους. Διαπιστώθηκε ότι τις καθημερινές οι βραδινοί τύποι έτειναν να τρώνε τροφές με περισσότερη ζάχαρη, λίπη (και κορεσμένα) καθώς και υδατάνθρακες.

Τα Σαββατοκύριακα, οι διαφορές ήταν ακόμη μεγαλύτερες, καθώς οι βραδινοί τύποι έτρωγαν σαφώς περισσότερα λίπη και ζάχαρη σε σχέση με τους πρωινούς. Επιπλέον, οι πρώτοι έτρωγαν σε πιο ακανόνιστες ώρες, καθώς και διπλάσια σνακ σε σχέση με τους δεύτερους.

«Οι βραδινοί τύποι είναι πιο επιρρεπείς στο να ζουν ενάντια στον εσωτερικό βιολογικό χρόνο τους. Η κοινωνία μας, όμως, είναι κατά βάση δομημένη έτσι ώστε να ταιριάζει καλύτερα στους πρωινούς τύπους» δήλωσε η Μαουκόνεν, η οποία συνέστησε στους νυχτερινούς τύπους να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση του τι τρώνε και πότε. 

 

 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13