Μάθε για το MAT και εκτίναξε την προπόνηση σου!

18/02/2018

 


Ο καθορισμός του τρόπου επικοινωνίας των μυών με τον εγκέφαλό σας μπορεί να σας βοηθήσει να είστε πλήρως δυναμικοί στο γυμναστήριο ή την προπόνησή σας.

Η επικοινωνία μεταξύ του εγκεφάλου και των μυών σας είναι πολύ σημαντική στην άσκησή σας και αυτή η διαδικασία είναι το επίκεντρο της προπόνησης της τεχνικής ενεργοποίησης των μυών (MAT). Και να πώς λειτουργεί: Όταν ένας μυς είναι πολύ αδύναμος για να σταθεροποιήσει μια άρθρωση, ο εγκέφαλος λέει στους άλλους μύες γύρω από τον εν λόγω σύνδεσμο να σφίξουν για να διατηρήσουν την άρθρωση ασφαλή. Το πρόβλημα είναι ότι δεν λαμβάνουν όλοι οι μύες το ίδιο σήμα. Όταν ο εγκέφαλός σας στέλνει μόνο σήματα σε μερικούς μύες, οι περιοχές αυτές εργάζονται σε υπερωρίες, ενώ άλλοι τομείς δουλεύουν ελάχιστα, εξηγεί ο ειδικός MAT, Joey Emont.

Τα καλά νέα: Οι ατομικοί εκπαιδευτές που πιστοποιούνται στην κατάρτιση MAT μπορούν να εντοπίσουν τους αδύναμους μύες ή εκείνους που δεν επικοινωνούν σωστά με τον εγκέφαλο και μέσα από ασκήσεις που στοχεύουν σε αυτές τις πολύ συγκεκριμένες περιοχές, να φροντίσουν για την εύρυθμη λειτουργία τους. Ο καθορισμός του τρόπου με τον οποίο οι μύες συστέλλονται και η πιο ομοιόμορφη κατανομή της εργασίας μεταξύ των μυών μιας ομάδας μπορούν να κάνουν πολλά για το σώμα. Εδώ είναι πέντε πράγματα που μπορείτε να περιμένετε από την κατάρτιση MAT.

1. Αυξημένη δύναμη

Δεν εργάζεστε με όλες τις δυνατότητές σας, αν όλοι οι μύες σας δεν επικοινωνούν αποτελεσματικά με τον εγκέφαλό σας. Εάν μόνο το 50% των μυών σας λειτουργεί, τότε θα μπορούσατε να διπλασιάσετε την ισχύ σας με το MAT.

2. Βελτιωμένος συντονισμός

Ο εγκέφαλός σας θέλει να κρατήσει το σώμα σας ασφαλές από τραυματισμό, αλλά με αυτόν τον τρόπο μερικές φορές διατυπώνει «τυφλά σημεία» στον τρόπο που κινείστε. Ο εγκέφαλός σας λέει στο σώμα σας να χρησιμοποιεί τους ισχυρότερους μυς για να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β, ακόμη και αν αυτοί οι μύες δεν λειτουργούν μαζί σε μια καθαρή γραμμή κίνησης. Το MAT βοηθάει στην ενίσχυση των μυών καθιστώντας τις κινήσεις σας γρηγορότερες και πιο συντονισμένες.

3. Βελτιωμένη ευελιξία

Οι παρεμποδισμένοι μύες μπορούν να στείλουν λάθος ανατροφοδότηση στον εγκέφαλό σας και να περιορίσουν την ευελιξία σας. Αν γυμνάζεστε χρόνια χωρίς να βλέπετε αποτελέσματα, το MAT μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε κάποιες βελτιώσεις.

4. Χαμηλότερος κίνδυνος τραυματισμού

Το MAT αυξάνει τη σταθερότητα ενισχύοντας τους ασθενείς μύες. Αν κάνετε λάθος σε κάποιο άθλημα, θα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να σκίσετε έναν μυ ή να τραυματιστείτε.

5. Λιγότερος πόνος

Ο πόνος είναι συνήθως αποτέλεσμα μακροχρόνιας μυϊκής δυσλειτουργίας ή κακής συμπεριφοράς που επαναλαμβάνεται εδώ και χρόνια. Συνδυάστε αυτό με την ακατάλληλη επικοινωνία μεταξύ των μυών και του εγκεφάλου και να είστε βέβαιοι ότι θα πονέσετε αρκετά. Το MAT βελτιώνει τον βρόγχο επικοινωνίας εγκεφάλου-μυ, ο οποίος μπορεί να μειώσει τον πόνο. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019