Δες τις 5 ασκήσεις για γερά… μπράτσα!

25/03/2018

 


Οι δικέφαλοι είναι το Α και το Ω όταν ένας άνδρας ξεκινάει τη γυμναστική. Είναι ο τρόπος να επιδείξει τη δύναμή του, αλλά και να γίνει πιο αρεστός στις γυναίκες, γιατί μεταξύ μας, δεν είναι λίγες εκείνες που κοιτούν τα μπράτσα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 tips για να γραμμώσεις εύκολα την …κοιλιά σου!

Η αλήθεια είναι πως οι δικέφαλοι είναι από τους μύες που γυμνάζονται εύκολα, μιας και οι ασκήσεις που πραγματοποιείς, πέραν των μεμονωμένων για την εκγύμνασή τους, απαιτούν τις κινήσεις της συγκεκριμένης μυϊκής ομάδας, με συνέπεια να τους ενδυναμώνουν.

Τι σημαίνει όμως όταν λέμε πως δεν μεγαλώνουν άλλο οι μύες. Η αλήθεια είναι πως αν γυμνάζεις τους δικέφαλους, και οποιουσδήποτε άλλους μύες, με μία συγκεκριμένη άσκηση και σε έναν τακτικό ρυθμό, εκείνοι συνηθίζουν το ερέθισμα και δεν παύουν να μεγαλώνουν. Για να το καταφέρεις, θα πρέπει να αλλάξεις τόσο τα κιλά, όσο την ένταση και την ποικιλία των ασκήσεων.

Παρακάτω, σου δείχνουμε πέντε ασκήσεις για να εντάξεις στην προπόνησή σου και να ξεφύγεις από την ρουτίνα:



Άσκηση 1: Αρνητικές κάμψεις δικεφάλων (larryscott)


Εκτέλεσε ένα σετ λίγων επαναλήψεων, με έμφαση στο εύρο κίνησης. Ακόμη το κατέβασμα να είναι αργό και με περισσότερα κιλά.


Άσκηση 2: Κάμψεις δικεφάλων με την πλάτη στον τοίχο


Δώσε πάλι έμφαση στο να γίνονται λίγες και αργές επαναλήψεις.


Άσκηση 3: Κάμψεις δικεφάλων με πρηνή λαβή

Εδώ, χρησιμοποίησε την τεχνική 5-2-5. Πέντε δευτερόλεπτα εκτέλεσε την μειομετρική φάση, δύο δευτερόλεπτα κάνε παύση και πέντε δευτερόλεπτα εκτέλεσε την πλειομετρική φάση.


Άσκηση 4: Κάμψεις "21" με λαβή "σφυριά"


Εκτέλεσε 7 επαναλήψεις με κίνηση από κάτω μέχρι τη μέση, 7 από τη μέση μέχρι πάνω και 7 επαναλήψεις ολόκληρη την κίνηση από κάτω μέχρι πάνω.


Άσκηση 5: Ισομετρικές κάμψεις δικεφάλων

Κράτησε τη μπάρα ή τα βαράκια για 20 δευτερόλεπτα στο μέσο της κίνησης και επίστρεψε τα στην αρχική τους θέση. 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload