6 tips για να γραμμώσεις εύκολα την …κοιλιά σου!

25/03/2018

 


Είναι το αιώνιο πρόβλημα πολλών που γυμνάζονται. Προσπαθούν, καίγονται στους κοιλιακούς, αλλά …φέτες σωστές δεν κάνουν και φυσικά αναρωτιούνται. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλει και τρελή προσπάθεια, αλλά συντονισμό και εγκράτεια. Πολλοί κάνουν λόγο για σκληρή προπόνηση τύπου ΟΥΚ και διατροφικές στερήσεις τύπου Αγιορείτη μοναχού. Είναι όμως έτσι;

Δεν χρειάζεται να περάσετε τις ώρες σας τρέχοντας στους δρόμους ή εγκαταλείποντας τα αγαπημένα σας φαγητά και σύμφωνα με τους ειδικούς δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο».


1. Ξέφυγε από τη ρουτίνα


Ένα μυστικό είναι να αλλάζετε συχνά τις ασκήσεις που κάνετε στο γυμναστήριο. Η αλλαγή αυτή προσφέρει στους μυς του σώματος την απαραίτητη ξεκούραση. Μπορείτε να αλλάζεται ασκήσεις και επαναλήψεις και έτσι να δοθεί στο σώμα σας η ευκαιρία να κάψει λίπος. Βέβαια γι αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γυμναστή του γυμναστηρίου που θα σας προτείνει κάποιες από τις δεκάδες ασκήσεις κοιλιακών. Γιατί μη γελιέστε δεν υπάρχουν μόνο τα κλασσικά ροκανίσματα!


2. Βάλε βάρη

Χρησιμοποιείστε τα βάρη και μην ακούτε που σας λένε κάποιοι έξυπνοι ότι θα …φουσκώσετε, θα βοηθήσουν στο να ασκηθεί μια έξτρα πίεση στους κοιλιακούς και έτσι να αναπτυχθούν περισσότερο.


3. Ξέφυγε από τα κλασσικά ροκανίσματα


Μην μένετε στα κλασικά ροκανίσματα κάντε πλάγιους και άλλες από τις δεκάδες ασκήσεις κοιλιακών εναλλάξ. Μην βάζετε τον οργανισμό σας σε ρουτίνα. Οι κοιλιακοί πρέπει να ασκούνται διαδοχικά με την ίδια ένταση και υψηλό ρυθμό.


4. Μπάλα και στατικές ασκήσεις


Γνωρίστε τις ασκήσεις πάνω σε μπάλα, σε καρέκλα ή μονόζυγο ή και στατικές ασκήσεις αντίστασης που θα κάνεις εναλλάξ με τις υπόλοιπες.


5. Αύξησε την αεροβική

Αυξήστε την αεροβική σας προπόνηση. Τρέξτε διαλλειματικά για 20 λεπτά τουλάχιστον την ημέρα. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι η διαλλειματική αεροβική προπόνηση καίει περισσότερο λίπος.


6. Προσοχή στη διατροφή

Και φυσικά χωρίς κάποια προσοχή στη διατροφή τίποτα δεν μπορεί να επιτευχθεί. Δεν είναι ανάγκη να γίνεται μανιακοί με τη διατροφή, απλά φροντίστε να καταναλώνετε άπαχα κυρίως κόκκινα κρέατα ή λευκό-στεγνό κρέας, ψάρι, φρέσκα λαχανικά, αυγά και τρόφιμα βραδείας αποδέσμευσης υδατανθράκων. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019