Άρχισε να «μαζεύεις» την διατροφή σου!

29/03/2018

 

 

Μήπως είναι καιρός να αρχίσεις να σκέφτεσαι ότι πρέπει να επιστρέψεις στην κανονική σου διατροφή; Το σίγουρο είναι ότι η επαναφορά στη διατροφή, είναι τόσο δύσκολη, όσο η επαναφορά στο γυμναστήριο. Τι κάνεις λοιπόν;

Αρχικά φροντίζεις να μην ακούς τις …κλήσεις για τσιπουράκια εντός της εβδομάδας. Το σαββατοκύριακο είναι υπερ-αρκετό για να καλύψει την ανάγκη εκτόνωσης και χωρίς να σου προκαλέσει πρόβλημα στη διατροφή σου.

Έπειτα επανέφερε ξανά τα ταπεράκια που τα ξέχασες ένα ολόκληρο καλοκαίρι.

Φρόντισε λοιπόν να επανέλθεις στα τρία έως και πέντε γεύματα την ημέρα. Στην δουλειά ξέχνα τα σάντουιτς απ΄ έξω και περιορίσου στο ταπεράκι σου.

Μερικοί μειώνουν και τις μερίδες στο μισό, όμως αυτό δεν θα σου το συστήναμε. Φάε όσο πρέπει να φας και μην καταπιέζεις τον εαυτό σου. Ο κίνδυνος να «μείνεις από καύσιμα» είναι μεγάλος και η πείνα δεν βοήθησε ποτέ κανέναν που αθλείται.

Πρόσθεσε στη διατροφή σου και το πράσινο τσάι που εκτός από το γεγονός ότι σε βοηθάει στο χάσιμο κιλών, καθαρίζει και τον οργανισμό σου.
Ένα βασικό είναι να περιορίσεις το ποτό, που προσθέτει τις άχρηστες θερμίδες που παχαίνουν. Ένα ποτήρι κρασί, όμως, με το κυρίως γεύμα είναι απαραίτητο καθώς σου δίνει πολύτιμα στοιχεία και σε χαλαρώνει. 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Ένα παραμυθένιο ξενοδοχείο στο νομό Ξάνθης

21/01/2020

Πώς να μην μένεις στα …μπρόκολα, αλλά να έχεις και τέλειους κοιλιακούς

14/12/2019

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

1/13
Please reload