Αυτοί είναι οι 4 μεγάλοι μύθοι για το χάσιμο κιλών που δεν πρέπει να πιστέψεις

29/03/2018

 


Στα γυμναστήρια λένε πολλά και μάλιστα …μυστικά που …λίγοι ξέρουν. Μυστικά που κυκλοφορούν ανάμεσα στους αθλούμενους και στην πραγματικότητα είναι μύθοι που διαιωνίζονται για χρόνια. Μύθοι για να χάσεις κιλά εύκολα!!!

Μάθε λοιπόν ποιοι είναι οι τέσσερις μεγάλοι μύθοι του γυμναστηρίου για να μη …μασάς:



1. Η τοπική απώλεια λίπους


Δεν είναι δυνατή η τοπική απώλεια λίπους. Επομένως, δε χρειάζεται να γίνονται χιλιάδες κοιλιακοί καθημερινά. Αν ήταν δυνατή η τοπική απώλεια λίπους, θα ήταν τότε δυνατή και η τοπική κατά προτίμηση αποθήκευση λίπους, πράγμα που δε γίνεται φυσικά. Οι αποθήκες λίπους είναι γενετικά καθορισμένες και συνήθως είναι στην κοιλιά για τους άνδρες και στους μηρούς για τις γυναίκες.



2. Τα βάρη βοηθούν στη …διαίτα!


Η προπόνηση με βάρη βοηθάει στις δίαιτες διατηρώντας ή αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα αυξάνοντας έτσι το βασικό μεταβολισμό.



3. Η σάουνα δεν χάνει κιλά!


Σάουνα, ατμόλουτρα, πλαστικές φόρμες κτλ βοηθούν στην εφίδρωση και στην απώλεια νερού και όχι λίπους.



4. Οι …κρέμες και τα …λάδια!


Κρέμες και λάδια αδυνατίσματος, μασάζ και ειδικά μηχανήματα δεν μπορούν να «καταστρέψουν» ή να «κάψουν» το λίπος. Το λίπος είναι λιποκύτταρα σταθερά σε αριθμό που αυξάνονται ή μειώνονται σε μέγεθος, ανάλογα με το ενεργειακό ισοζύγιο της διατροφής (και την αναλογία μακροσυστατικών). 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

Κολοκύθα: 5 λόγοι για να την εντάξουμε στη διατροφή μας

02/11/2019

5 tips για να κάνεις πιο χρήσιμες οι έλξεις σε μονόζυγο!

10/09/2019

Να γιατί οι γυμνασμένοι δεν δείχνουν την ηλικία τους!

10/09/2019

1/13
Please reload