Βάλε αυγά στη διατροφή σου αν θέλεις να χτίσεις σώμα

31/03/2019

 


Γενικά τα αυγά είναι μια πολύ χρήσιμη τροφή αφού αποτελεί μια πλήρη φυσική πηγή πολύτιμων διατροφικών στοιχείων καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα.

Σύμφωνα με έρευνες η κατανάλωση αυγών ακόμη και καθημερινά δεν επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης εφόσον η διατροφή μας είναι ισορροπημένη και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά. Επιπλέον το αυγό περιέχει υψηλής αξίας πρωτεΐνες βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία όλα τα στοιχεία δηλαδή που είναι απαραίτητα για μια υγιεινή μεσογειακή διατροφή.

Έχεί μεγάλη ικανότητα κορεσμού κι έτσι βοηθά στη διατήρηση υγιούς βάρους
Αποκαθιστά τον μυϊκό ιστό και περιορίζει τη μυϊκή απώλεια
Ενισχύει την όραση και προλαμβάνουν την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας. 

 

 

 

 

Πηγή 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload