Έτσι δεν θα πάθεις ποτέ κράμπα!

09/04/2019

 


Όλοι, κάποια στιγμή στη ζωή μας, έχουμε βιώσει τον πόνο της κράμπας. Είτε συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ύπνου είτε όταν αθλούμαστε οι διάφορες ελλείψεις του οργανισμού, επιδεινώνουν την κατάσταση.

Στην περίπτωση μη ύπαρξης κάποιου παθολογικού προβλήματος, τη λύση στις κράμπες θα μας τη δώσει η διατροφή μας.

Θα έχετε ακούσει πολλές φορές πως το μαγνήσιο είναι αυτό που λείπει από τον οργανισμό μας και καλό θα είναι να αρχίσουμε να καταναλώνουμε μπανάνες.

Ναι μεν η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει κράμπα, αλλά δεν είναι μόνο αυτό το συστατικό που πρέπει να μας απασχολεί.

Το νάτριο διατηρεί την ισορροπία των υγρών στο εσωτερικό των κυττάρων.

Διατροφή και κράμπες: Ποιες τροφές πρέπει να τρώμε για να τις καταπολεμήσουμε;

Τροφές πλούσιες σε νάτριο όπως είναι τα γαλακτοκομικά και τα λαχανικά, δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας.

Καλό είναι να έχουμε μέτρια χρήση του αλατιού και των επεξεργασμένων τροφών που, επίσης, είναι πηγές νατρίου.

Υπάρχει κάτι άλλο που χρειάζεται ο οργανισμός για να καταπολεμήσει τις κράμπες; Το Νερό! Το νερό αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο της φύσης. Είναι αυτό που μας διατηρεί στη ζωή. Κάποιοι πίνουν αρκετό μέσα στην ημέρα τους, ενώ κάποιοι άλλοι είναι… “μαλωμένοι” μαζί του. Έρχεται, λοιπόν, το νερό να μας βοηθήσει και στις κράμπες.

Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει μηχανισμούς που είναι υπεύθυνοι για την κυκλοφορία των υγρών μέσα στο σώμα μας.

Ένας από αυτούς είναι η σταθερή αιμάτωση των μυών, δηλαδή η μεταφορά οξυγόνου που γίνεται μέσω του νερού. Αν αφήσουμε τον οργανισμό μας αφυδατωμένο, θα καταλήξουμε στο να μην “φτάσει” αρκετό οξυγόνο στον μυ, με αποτέλεσμα να αρχίσουν οι κράμπες.

Οπότε, πίνουμε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αποφεύγουμε να καθόμαστε πολλή ώρα στον ήλιο, ενώ καλό θα είναι να αποφεύγουμε την έντονη φυσική δραστηριότητα τις ώρες που η θερμοκρασία είναι υψηλή. 

 

 

 

Πηγή 

 

Please reload

Please reload

Please reload

Ακολουθήστε το FitnessDiary στο Facebook, Instagram και Twitter

Τι οφέλη έχουν τα κυδώνια και πώς θα τα φας; Η εποχή τους μόλις ξεκίνησε

21/11/2019

Θερμίδες. Yπολογίστε πόσο πρέπει να τρώτε

21/11/2019

Πρωινό Κολοκύθας με νιφάδες βρώμης

21/11/2019

Όλη η αλήθεια για το κολλαγόνο

03/11/2019

1/13
Please reload